Olen tässä konetta uusimassa ja tarvitsisin vastausta näytönohjain valinta ongelmaan. Onko mitään järkeä enää ostaa radeonin 9800- sarjan ohjainta jos käyttää konetta vähän pelailuun ja enemmän 3D-mallintamiseen (solidworks). Club3D:n AIW kortin ominaisuudet ja hinta kiinnostaa, koska siinä saa kaikki samassa paketissa, mutta ne ilmeisesti saa myös halvalla erikseen tarpeen mukaan? Ja sitten tästä väylä asiasta, kumpi väylä(agp, pci-e), kun en tule konetta päivittelemään ihan heti uudestaan. Prossuksi olen ajatellut AMD athlon 64, 939-kannalla vai suositteletteko 754-kantaa? Hinta ois ainakin halvempi.
athlon 64 939 kantaa suosittelen, ja näytönohjaimeksi kannattaa tulevaisuuden kannalta valita pci-e väyläinen näyttis esim. x800 xt aiw, tai riippuu tietty minkä hintaluokan korttia ajattelit, mutta tolla pärjää pitkään.
Sanon nyt tähänkin väliin kuten olen sanonut jo mooooonelle muullekin, että tämänkaltaisille otsikoille ei nykyään annetaa enää paljon elinaikaa vaan se suljetaan armotta.
Joo minun puolesta voitta jo sulkea tämän huonosti otsikoidun keskusteluaiheen(kahtokkaas olen amatööri vielä näissä hommissa), sillä sain jo tarvittavat tiedot. Kiitokset vastaajille.
CLUB 3D R9800 PRO AGP 128 MB 256-BIT AIW 09.08.2005 130.79€ Helsingin ja Lappeenranta/Imatran beesting.fi noutopisteistä voi noutaa verkossa tilatut tuotteet ilman mitään erillisiä lähetys/kuljetuskustannuksia.