Tarvitsen apua Windows Movie Makerin kanssa.

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Demoni92, Sep 7, 2008.

1. Demoni92

Demoni92 Guest

Eli ongelmani on se kun tuon videota movie makeriin, niin ohjelma jumii

2. nanna321

nanna321 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla on ollut vähän samaa onkelmaa..
    Minkälaisen videon siihen tuot? Tarkotan jos se on kovin suuri, niin saattaa vika olla siinä, sillä se ei varmaan ole tarkotettu esim. elokuvien muokkaukseen. (Enemmänkin omien videoiden/elokuvien tekemiseen tarkoitan). Ite oon tehny videot sillä tavallaan pienemmissä erissä ja sitten yhdistellyt ne.

Last edited: Sep 7, 2008
  3. Demoni92

Demoni92 Guest

Se on WMV tiedosto ja tiedostokoko on jotai 85Mt.
    Eilen sain ainakii tuotua tollasen samantapaisen video tiedoston mutta kun kokeilin tänään niin se jummas johonki 4 prosenttiin

4. nanna321

nanna321 Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu. Itse en ole tietokoneasiantuntija, mutta vähän tiedän tuon ohjelman toiminnasta. Helposti tilttaileva se ainakin on. Oiskohan sun kone jostain muusta syystä hidastunut, että jotain tehtyäsi toimisi tuo movie makerikin paremmin? (Haittaohjelmien poisto-ohjelmia suosittelen, ellei niitä vielä koneellasi ole. Niitä löytyy tältäkin sivustolta rutkasti.)

Katoppa muuten, kun videoa tuot, että onko siinä alhaalla sulla ruksi kohdassa, että luo tiedostoista leikkeet. Sillon kestää ainakin hullun kauan lataaminen ja konekkin hyytyy helposti. Tuo 85Mt kun on ko. ohjelmalle aika iso paukku :)

Toivosin että joku nörtti avittas tässä asiassa, kun ei mun höpinöistä taida apua olla. Mutta ensihätään kuitenkin.

Last edited: Sep 7, 2008
  5. Demoni92

Demoni92 Guest

Joo kiitos paljon.
    Ongelmaa ei enää ole kun otin sen ruksin pois siitä luo videotiedostosta leikkeet.

6. nanna321

nanna321 Regular member

Trophy Points:
    26
    Vautsi! Hieno juttu, että oli apua. Olepas hyvä ja kärsivällisiä hetkiä movie makerin parissa :)

Share This Page