Heissan vain kaikille...olen uusi täällä. Olen epätoivoinen koneeni kanssa...mulla on seuraavanlaista ongelmaa, johon kaipaisin pikaista ohjausta taikka jopa meillä käymistä! Olen aikas huono näiden koneiden kanssa ja englanninkielenikin takkuilee Eräs ystäväni auttoi minua koneeni rakentelussa ja antoi minulle mm. kaikenlaisia ohjelmia...hän lataili kaikenlaista tärkeää koneelleni ja teki palomuurit ja viruksentorjuntaohjelmat mulle. Kysyin onko ne automaattisesti päivittyviä ja näin hän väitti että on. Hän on mäkkifirmassa töissä ja tekee myös pc:n kanssa duunia eli ymmärtää 5000 kertaa enemmän tietokoineista kuin minä. Nyt hän sitten hylkäsi kaverinsa, kun hankki itselleen tyttöystävän. Siis ihana asia, mutta miksi sitten jättää mut kuin nallin kalliolle, että kiitoksia vain Äsken sitten tuli se pelätty asia vastaan. Olen yrittänyt vaalia tätä pienellä palkalla rakennettua konetta, ettei tähän tulisi viruksia. Tämä on jo jonkin aikaa herjaillut että pitäisi saada uutta ohjelmistoa ja niin edelleen. Olen yrittänyt tätä ystävääni saada käymään, mutta nihkeesti on tullu Nyt yht äkkiä koneeni rupes herjaamaan jotain AntiVirus 2009 ohjelmaa mikä pitää rekisteröidä ja kun yritän sitä tehdä niin se ei anna tehdä sitä. Yritin ladata jonkun free ohjelman joka poistaisi viruksia koneeltani, mutta kun en tiedä näistä mitään niin löysin jonkun semmoisen ohjelman mikä vain kertoo, että sulla on 40 tartuntaa koneella ja jos haluat poistaa ne niin rekisteröidy ja hanki lisenssi. Mulla on käsittääkseni joku ware ware Windows XP eli tähän ei saa mitään reiksteröityä kait?? Mä oon ihan paniikissa ja epätoivoinen Vihainenkin...kaverille...joka mukamas lupasi auttaa oli elämänsä tilanne mikä hyvänsä. Tässä sitä nyt hyväuskonen on. Kait tää on mun omaa mogaa ja ilmeisesti mun kone on tuhoutumassa...vai olisko vielä toivoa. Auttakaa mua kiltit ihmiset...auttakaa :'(
Ei hätää, toi antivirus pro ei iha paha ole Mutta teeppäs seuraava Lataa Tästä HJTInstall.exe *Tallenna HJTInstall.exe työpöydällesi. *Tuplaklikkaa HJTInstall.exe-kuvaketta työpöydälläsi. * Oletuksena se asentaa itsensä hakemistoon C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis. *Klikkaa Install. * Asennusohjelma luo HijackThis-kuvakkeen työpöydälle. *Kun asennus on valmis, se käynnistää HijackThisin. * Klikkaa Do a system scan and save a logfile-painiketta. Ohjelma aloittaa skannauksen ja lokin pitäisi avautua Muistioon. *Klikkaa ensin "Muokkaa > Valitse kaikki" sitten "Muokkaa > Kopioi" kopioidaksesi koko lokin sisällön. * Liitä lokin sisältö seuraavaan vastaukseesi. * ÄLÄ käytä Analyse This-nappulaa, sen löydöt ovat vaarallisia väärinymmärrettyinä. *ÄLÄ fixaa HijackThis-ohjelmalla vielä mitään. Suurin osa sen löydöistä ovat joko harmittomia tai jopa tarpeellisia. Ja lokit -->Tuonne
itselläni iski tämmöinen virus: Vista Antivirus 2008!tappelin aikani ja löysin ohjeet ja ohjelman jolla tuon sain pois eli Malware bytes Antimalware!!Tolla ohjelmalla vois kokeilla tuota sinun ongelmaasi.. Linkki josta ladata ohjelma ja muut ohjeet: http://www.bleepingcomputer.com/malware-removal/antivirus-2008 PS.tuo ohjelmaa ilmoittaa luultavsti samanlailla kuin tuo Vista..antivirus että on viruksia koneella mut ne on feikkejä..
Mä eilen kävin teijän listaamia ilmasia viruksentorjuntajuttuja läpi ja löusin sieltä avistan. Se teki kolme tuntia töitä mun koneella. Käski tehdä sitä ja tätä ja aina boottas välissä ja avatessaan kävi varmaan vartin verran läpi jotain juttuja. Ilmotteli vaan, että näin ja näin monta prosenttia valmiina. Nyt on kone rauhallinen eikä mikään antivirus 2009 häiritse työskentelyä koneella. Toivottavasti sain siis hädissäni eilen jotain tehtyä koneelle. Nyt ei tietokonekkaan ole herjaillut mitään, että tietoturvasi on vaarassa. Nyt mulla vain on avistan lisäksi kaksi muuta viruksentorjuntaohjelmaa koneella. Voinkohan poistaa ne siellä windowsin poisto ohjelmalla?? Olen sillä poistanut koneelta aina kaikkea hyödytöntä, jottei jäisi mitään rippeitä pyörimään muistiin.