Moi ! Oon hankkimassa taulu-tv:tä ja oon aatelu Samppa LE32S81. Pixmaniasta meinasin ostaa kun ovat jonkun verran halvempia??? Mutta tietääkö kukaan tuleeko tähän malliin mukaan pöytäjalustaa? Soitin sinne ja kysyin, mutta eihän ne tienny siellä mitään. Oli siellä joku "typy" joka otti vaan tilauksia vastaan. Kysymyksiä voi kuulema lähettää netissä. Mutt ku kysyt jotain niin kysyvät salasanaa joka aktivoituu vasta tilausen yhteydessä. Rupes vähän arveluttaa kun yhteydenpito on tommosta. Eivätkä alkaneet ottaa selvää. Teknistä henkilökuntaa ei oo. Entäs ogelmatilanteet sitten. Ja käteisellä pitäs maksaa. En rupee jos en tiedä mitä saan. Kesäterveisin!
Älä pistä siihen firmaan euroakaan etukäteen! saat pahimmastta tapauksessa odotetta kuukuasia ym. murheitä.... gogglela löydät lisää vituuntuneita ihisiä
Ja pistä tämäkin osioon television ja videoprojektorit... HDTV-alueella keskustellaan esim. tekniikasta, ei näytöistä!! E: Korjaan vielä legendaa, tarkoitathan firmana pixmaniaa, etkä samsungia? Juu, pixmaniasta EI kannata tilata mitään!
Joo, sen verran rupes hämää toi Pixmania, ett tilasin Thomson 27" LCD-TV:een Anttilan "alahyllytä" sieltä tuotteet ainakin tulleet himaan. Sitä en sitt tiedä oliko järkevää, jos tv:een käyttöikä on 4 vuotta. Ei voi mitään kun on kiire. PS. En huomannu guuglata tota Pixmaniaa, täytyypä korjata asia.
Itse en kyllä alkaisi ulkomailta tilailemaan liiemmin elektroniikkaa. Saattaa nimittäin päästä itku jos televisiosi simahtaa esim. 3 kuukauden käytön jälkeen.. Lähetteleppä sitä sitten saksanmaalle huollettavaksi ja odottele kuukausitolkulla vehjettä takaisin. Kannaattaa ehkä maksaa se parikymppiä enemmän ja ostaa tuote kotimaasta. Sillä hinnalla saa edes jonkinsortin mielenrauhan jos ei muuta
Moi! Joo kerkesin jo toss tilata Anttilan "alahyllyltä" Thomson 27 Lcd LM051B6:sen. Ihan hyvältä perustaululta vaikuttaa. En ollu muuta hakemassakaan. Oon sitä toss kaks viikkoo jo katellu. Eikä hitakaan päätä huimannu 499,- euroo. Kestävyyden sitt aika näyttää §