Mulla on Samsungin polttava CD-R/RW SW-216B ja olen polttamassa isoa avi tiedostoa. Ongelmana on nyt se että kun laitan TDK:n 90 minuuttisen levys asemaan niin poltto-ohjelmat väittävät levyllä olevan 96,6 Mb tilaa eli 10 minuuttia 59 sekuntia tilaa. Levyt ovat uusia pakasta vedettyjä ja kaikki 10 on kokeiltu läpi. Aina sama lopputulos. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia. Olen kuitenkin ennen polttanut muun merkkisiä jopa 99 minuutin levyjä onnistuneesti. Polttosoftana olen nyt kokeillut Neroa ja Alcohol 120% ja molemmissa sama lopputulos. Sylkee levyn ulos ja pyyttää asettamaan levyn jolla on tarpeeksi tilaa poltolle. Olen polttamassa 733 megasta avia ihan tavallisena Datana levylle. Kertokaa missä voisi olla vika. Levyissäkö? Ja uskovatko kaupassa jos palautan levyt ja väitän että niissä on liian vähän tilaa. T:Stefi
Mulla oli sama ongelma tasan yhdessä levystä kymmenestä myös nerolla, mene kauppaan ja kysy mutta sinulla pitää olla kuitti tallessa kuitenkin ja osta varmuudeksi parista eri paketista muutama levy ja kokeile niitä vielä ja jos ei toimi palauta kaikki ja vaadi rahat takaisin virheellisistä tuotteista.
Jos levyt jäävät itsellesi (et saa palautettua) kokeile onnistuisiko ylipoltto. Ts. jos levyillä se tila on, mutta jostakin syystä se ei "näy" polttosoftalle, ylipolton avulla se tila saadaan kuitenkin käyttöön.
aivan kuten snapsix sanoo... nero ei osaa tunnistaa 90 tai 99 min kiekkoja... riippuen merkistä se ilmoittaa mitä sattuu joskus se väittää niitä 80 min kiekoiksi jne... ei muuta kun ylipoltto päälle niin johan palaa.... Zzzzzzzzzz
Kiitti vinkeistä. Nerolla onnistui kun laittoi ylipolton ja ylärajaksi 91 minuuttia. Nero kyllä edelleen väitti että levylle mahtuu 10 minuuttia mutta poltto kuitenkin onnistui. Kiitti vinkeistä ja hyvää uutta vuotta.