Tehokas miniläppäri

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by haukka7, Jan 4, 2010.

1. haukka7

haukka7 Member

Trophy Points:
    11
    Olen ostamassa miniläppäriä (sopii parhaiten käyttötarkoitukseeni). Ja olen päätynyt tuollaiseen 11"-tuumaiseen, josta löytyisi windows 7 ja olisi vähän tehoakin. En ole löytänyt markkinoilta kuin kaksi konetta, jotka sopisivat:
    Samsung X120
    Acer Ferrari One 200

Acer on yli 100€ halvempi, mutta olen huomannut, että se on hieman ristiriitainen merkki.
    Eli kaipaisin kommentteja kumpi kannattaisi ostaa, vai kannattaisiko odottaa hieman, että muiltakin merkeiltä tulisi tällaisia malleja markkinoille?

Last edited: Jan 4, 2010
  2. Bazilli

Bazilli Regular member

Trophy Points:
    26
    Koneissa ei paljon eroa,Acerissa ehkä hitusen parempi näyttis, tuosta celeronista en osaa sanoa onko parempi vai huonompi. Minä olen Ferrariini tyytyväinen ainut miinus on se Ferrarin logo ja punainen väri. :p 24kk takuu on positiivinen homma Samsung:ssa vuodessa hajoaaa läppäri kuin läppäri kovalla käytöllä.

Last edited: Jan 4, 2010
  3. Smanci

Smanci Regular member

Trophy Points:
    46
    Miniläppäreistä puhuttaessa sanaa "teho" ei varmaankaan kannata käyttää...
    Asukselta löytyy laatukamaa.

4. Bazilli

Bazilli Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyllä ne kohta on samalla tasolla kun kaikki ''teho'' läppärit. Noi nyt sattuu oleen kuuminta hottia tuossa kokoluokassa. Samaa mieltä olen kyllä ettei kannata ottaa läppäriä jos haluaa TEHOA eli pelata ym. Toi 11' on sopiva koko läppärille. Muita pidän raahattavina. Asukset on tosiaan laatua takuun ja toimivuuden kanssa nimim 2x EeePC omistaneena.

Last edited: Jan 6, 2010
  5. mercatory

mercatory Member

Trophy Points:
    11
    muija kävi omin nokkineensa ostamas sony vaion miniläppärin ja hinta oli n.600€.Käyttixenä windows 7 starter.konees näyttäs olevan tehoo ihan ok,mut toi starter...tarviix enempää sanoakkaan.

Share This Page