Eli eli... kone ostoksilla tässä ja tyttöystävä pyys mainita, että jos otettais hänenkin tarpeensa huomioon. Eli messengeri ja The Sims 2 sekä se läjä niitä lisäosia. En koskaan ole ollut perillä mikä olisi uusinta uutta ja paras mahdollinen siispä koneen valinta on mennyt tähän asti kuvia katellessa sekä hintaa silmälläpitäen? Eli eli... tällästä nyt olen katellut. Omat tarpeenihan ovat pelaaminen sekä satunnainen kuvien editointi. Eli eli... parempia vaihtoehtoja? Mielellään joku tehokas, mutta silti pakettikone. Ihan jo takuuasioita silmällä pitäen. Me tyttöystävän kanssa kiitellään jo etukäteen ja odotellaan niitä vastauksia!
Jos haet pakettikonetta tossa hintaluokassa, niin toi on varmaan paras. Täällä tulee varmaan jengi ehdottaa sulle et ne voi auttaa sua valitsemaan osat, mut jos haluut hyvän takuun niin toi on paras tolla rahalla.
Kiitti nopeasta vastauksesta. Ja oon kyllä vähän sillä silmällä täällä katellut noita ketjui, että jengi kovasti haluu ehdottaa omaa pakettiaan. Eli eli... oon sit varmaan löytänyt jo paketin. Jos kerta hinta/laatu suhdekkin pelaa. Ja tuo 2 - 14 päivää on kyllä kohtuu ajassakin hoidettu. kiitti sulle junkkiz
Alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän nuo Arnadan syöpäläiset. Tässä olisi samantasoinen kone (tai hieman parempi) 50€ halvemmalla: Emolevy: ASUS P5Q € 106,15 DVD-asema: LG DVDRW 20X BLACK SOFT SATA € 19,80 Kiintolevy WD CAVIAR 640GB SATA2 7200RPM € 68,35 Kotelo & virtalähde: SONATA III 500W € 102,85 Muistit: Kingston 4GB 800MHZ DDR2 € 54,60 Näytönohjain: ASUS 4850 512M 143,70 Prosessori: E8400 € 158,00 Kasaus: Tietokoneen esiasennus € 50,00 Kokonaishinta: € 703,45 Kauppana Multitronic.fi. Paketissa olevaan kasaukseen kuuluu "Sisältää koneen kasauksen ja käyttöjärjestelmän esiasennuksen. Kone testataan 24h rasitusohjelmistolla ... Sisältää 1 vuoden huoltotakuun." Kaikki pelit pyörivät kunnolla (lukuunottamatta Crysistä). Jos haluat halventaa pakettia (Sims 2 pyörii huonommallakin koneella), niin sano ihmeessä. Käyttöjärjestelmän voi myös heittää pakettiin, jos on tarvis.
Ymmärsinkö oikein, vai haukuitko äsken mua arnadan kätyriks? Jokasta pakettikoneen uhria ei tartte yrittää pelastaa ja itekki meinasin alkaa ehdotella osia just multitronicista, kun kelasin et en yksinkertasesti vaan jaksa... -.-' Varsinki ku toi kone ei oo edes kauheesti ylihinnoteltu. Välillä voi olla ihan itsekäs, eikä välittää jos joku ihan tuntematon aikoo maksaa koneesta 50 enemmän...
Kiitos taas kantaanotostanne. Mikä tossa Janskun paketissa on parempaa ja eiks tossa homen koneessa ole kuitenkin 610W virtalähdekkin? En tiiä noista, mutta kyllä mä osaan laskea yhteen... Kertokaa te viisaampina. Kiitos taas etukäteen. ps: 50€ nyt sinne tai tänne tavallaan, kattelen mistä saa nopeammin ja missä hyvä asiakaspalvelu ym.... miten noissa sit takuu asiat? jos siis on toi kasaus..
No tuossa Janskun paketissa on vähän parempi emolevy. Mutta toi Sonata on ehkä rumin kotelo ikinä Toi virtalähde on aikalailla samalla tasolla, mutta kuhan jaksaa pyörittää nii se riittää... Vertaa multitronici.fi ja arnadan takuu-ehtoja, ja sitten ite päätät että kumpi kuullostaa paremmalta. Toi Janskun ja arnadan paketit ovat ihan yhtä hyviä, emolevy ei vaikuta suoritustehoon, siinä on vaan ehkä hiukan enemmän ominaisuuksia, mutta niillä et välttämättä tee yhtää mitään.
Jep, mäki olen katellut etten kyllä ole ikinä ostanut toista näytönohjainta kaveriks. Mieluummin vain ostan paremman näytönohjaimen. Että en ihan heti lähtis maksamaan toisesta PCI paikasta. Ja musta toi arnadan koppa on ihan tarpeeks nätti, mutta pitäs varmaan googlettaa miltä tuo sonata näyttää sitten. No ei noista kopista kumpikaan taida olla mikään vuoden desing palkinnon lunastaja. Mutta pöydänallehhan tämä kuitenkin lähtee. Nohh hankalaahan tämä on. No onhan tuolla multitronicilla nyt sitten enemmän anettavaa jos tuo nyt kerta tulee halvemmaksi ja saa paremman emolevynkin, mutta hankalaks tekee sen ku kotelo ja virtalähde ei ole suoraan verrannollisia. Jokatapauksessa kone se on molemmilla myytävänä ja kuhan tuo tytteli pääsee simssiä pelaamaan ja minä äijänä puolestaan saisin tyydyettyä omat tarpeeni. Mietitään hetki kullan kanssa ja katsotaan nyt mihin päädytään. Nostan hattua teille pojat avusta.
Jos haluaa tuijotella COOLEJA ledejä kotelon sivuikkunasta niin antaa palaa, itse tykkään katella sitä mitä sieltä näytöstä tulee Ei sillä kuorella _niin_ hirveästi väliä ole, kuhan tuulettaa ja on tilava. Ja tuo emolevy. Miksi ihmeessä maksaisit enemmän jotta saat paskemman emolevyn ? Ja sonatassa on myös parempi virtalähde. Muutenkin tuo arnada on suhteellisen uusi yritys, siihen pitää ja kannattaa suhtatua varauksellisesti.
Sonata III ja Nexus Clodius ovat koteloina aika lähellä toistensa tasoja. Powereista Arnadan paketin PC P&C antaa 36A 12V-linjaan ja Sonata 34A, joten siinäkään ei ole mitään suuria eroja käytännössä (koska nuo listaamani osat eivät vie lähellekään niin paljon). Suurin syy miksen oikein pidä Arnadan paketeista on heidän valitsemansa mainostapa (spämmää foorumeilla). Jos Simsin pelailu on raskainta mitä koneella tehdään, niin tuosta voi hyvinkin karsia halvemman paketin. Käyttöjärjestelmä löytyy omasta takaa?
Tässä olis parempi paketti mutta 50 euroa kalliimpi... http://www.computex.fi//catalog/pro...=2205&osCsid=da8b09232f1d05a0d93564851a9ceac8 Edit: Oho se olikin menny tarjouksesta pois nyt 150e. sorry