Joo eli otsikko jo kertoo, että olen ostamassa 500 euron pelikonetta. Budjettia voidaan nostaa 600 euroon, jos on pakko. Tässä mitä oon aatellu : http://www.aijaa.com/v.php?i=5453006.gif Sitten, miten toi Jimm`s? Sujuuko palautukset, korjaukset, yms. Viitsiikö tuolta ostaa?
Ihan hyvältähän toi näyttää, vaikkei 500 e mitään ihan tykkiä saakkaan. Onko syytä tolle mikro atx emolle (normi atx sama hintane suunnilleen)? Ja mites ois näytönohjaimeks hd5770? tukee dx11 ja saman hintanen ja tehoa löytyy. Jimmssistä ei kokemusta löydy, valitettavasti. katoin että verkkokaupasta aika saman hintanen n.600 e vähän paremmalla kiintolevyllä (caviar black),
aamuli jos haluat todella hiljaisen näyttiksen niin ota HD5770 V2, jos haluat tehokkaamman ja vähän äänekkäämmän ota GTX 260. DX11 nyt ei pelejä vielä ole mullistanut ja tuskin tulee vähään aikaan sitä tekemäänkään, DX11 kiva tietty jos haluaa ajaa jotain DX11 testejä... Katsele noista testejä Mato78, Murosta ja googlel lisää.
Kannattaa kattoa Jimmssiltä. kasaus on ainakin halvempi ja omien kokemusten perusteella homma toimii.
Ajattelin itsekin samankaltaista pakettia, mutta jotenkin tuntuu, että halvemmallakin paketilla selviäisin. Oma kone tulisi lähinnä WoWin pelaamiseen, yleiseen nettisurffailuun ja leffojen katseluun. Eli mitä itse tuosta vaihtaisitte ja miksi? Konettahan voi sitten myöhemmin päivitellä, jos vaikka tuo uusi lisäosa vaatii lisätehoja.