No mietin sitä kasausta vielä. Purin joskus aikoinaan koneista kovot ja tietynmerkkiset emot talteen. Sitten jotkut piti purkaa kokonaan. Ei se rakettitiedettä olekkaan, mutta jotenkin tuo lämpötahnan levittely ja prossun ja sen coolerin asennus vähän mietityttää. On mulla hyvät ohjeet, mutta projektit tuntuu menevän pieleen juuri kun on tärkeää. No kyllä mua hotsittais toi 3D 120hz telkulla. Mulla oli jo 200hz 3D, mutta jotenkin silmät särkee niitten lasien kanssa... Pelit on kyllä oma kokemuksensa 3D:nä, mutta no. Silmät huutaa silti leipää. Sitä pitääpi vielä miettiä. Taidan kyllä kallistua sen kaupan puoleen, josta koko paketin saa edullisesti tai sitten Jimssiin, jos hintaero ei ole kauhea. Helpommin hoitaa kaikki takuuasiat samassa paikassa. No onko siinä uusien prossujen odotuksessa sitten järkeä? Onko huima ero tiedossa näihin nykyisiin? Entä jos vetää about näillä paketeilla ja vaihtaa sitten prossun, jos se nyt sitten sopiikin? Kiitos oikeasti, sillä ois rahat mennyt hieman vääriin osiin ilman teitä!!!
Itse kasasin viime vuoden aikana kolme ~2000€ keskusyksikköä... Omaan käyttöön... No harrastuksensa kullakin.. Sama homma kun ensimmäiset silmälasit aikanaan ostaa. Tottumis kysymys. Itse en vielä 3D näyttöä omista. Olen puntaroinu itse 2560*1600 näyttöjen ja 3D näytön välillä. Halvimmat 2560 näytöt tosin lähtee ~800€ aina moneen tonniin. 120hz 24" näyttö taas maksaa noin 350e+. 3Dtä olen päässyt katsomaan toistaiseksi vain gigantin esittely osastolla. Animaatio leffat näyttävät ihan hienoilta. Tai no.. Näytti enemmän siltä kuin kuvaan olisi laitettu kolme 2D kuvaa eri syvyyksiin. Näytti siis kuin kuvassa liikkuisi kolme eri 2D tasoa. Miten sen nyt selittäisi... olkoon.. Jokatapauksessa noita leffoja ja pelejä pitäisi varmaan pelata pimeässä huoneessa. Kuvaruudun ulkopuolella kaikki välkkyy johtuen vuoropohjaisesta polarisaatiosta (60Hz per silmämuna) Tästä syystä valoisassa tilassa katselu voi rasittaa silmiä alkuun todella paljon ja aiheuttaa näin pään särkyä. Hyvä että ollaan osattu olla avuksi. Sitä vartenhan täällä ollaan.
Näin mä olen homman tehnyt http://imageshack.us/photo/my-images/809/p5191276.jpg/ toivottavasti saa jotain tolkkua tahnan laitosta. Aika pitkä meisseli on hyvä olla olemassa, sellaiset normi auton aja muiden sen kaltaisten yleiseen korjaus käytöön tarkoitettujen varren pituus on huikkasen lyhyt, coolerin siilipuolen ruuvien kiertämiseen, saahan ne silläkin pikkukikkailulla meiseli vinossa kyseisessä kohteessa. Jos lipsahtaa saattaa alkaa harmittamaan kokorahan edestä. http://www.vekoy.com/product_info.php?products_id=1791 terävarren pituus n.150mm koko kyseinen PH 2, 100mm on hieman lyhyt, sille kyllä löytyy koneen kassamisessa muutakin käyttöä. Kotelon leveys sais kyllä olla kuseiselle coolerille 210mm ei jää paljoa tyhjää sivuseinään tuossakaan leveydessä.
Noin kalliissa koneessa ei kannata säästellä keskusmuistia. Sitä vähintään 8 gigaa. Muuten ihan hyvä kokoonpano minun mielestäni.
kolme kahden tonnin settiä vuodessa! Aika porhoa. Minä nipistin aina tilistä 500, ja aikaa siinä tuhrautuikin. Vielä 240 gigabitin Vertex 3 tulossa, eiköhän se ole sitten valmis. Koukuttavaa touhua kaiken kaikkiaan.
Eivät ne tietenkään samaan aikaan kaikki kolme olleet käytössä vaan aina seuraavaan siirryttäessä kauppasin osat pois. Näin väliraha ei jää kamalan suureksi vaikka rahaa kuluukin.