Tilauksessa on nyt 1199e kone joka tuskin eräästä liikkeestä lähtee vielä hyvään toviin minnekkään. Ja huonoa palautetta annetaan sille... joten huomenna peruutan tilauksen. Nyt siis tarvitsisi väh. yhtä tehokasta konetta. Ja 1200e budjetilla. Itse varmaankin joudun kasaamaan, kun ei raaski 50e maksaa siitä . Tuossa jo alustavasti katselin osia: Mitäs mieltä tästä olette? Onko yhteensopivuusongelmia ym.? Windows 7 ultimate 64-bit ajattelin käyttikseksi E: Kovo jäi: Samsung spinpoint 1tb 7200rpm n. 70e
No tässä olis mun ehdotus: http://www.aijaa.com/v.php?i=5665561.png Tuohon vielä sit uus i7-930 prossu joka tulee pian. Esim. levyasemaako et tarvi? Ja kotelon saldo näyttää nollaa et saatavuus voi olla heikko...
Tokihan tarvin levyaseman. DVD,CD-rw tai joku sellanen. Eihän se oo kun joku 20-30e. Kopan tarvis olla hyvin tuuletettu ja tilava, että tuo radeon 5870 sinne mahtuis helposti kokosin vielä ite yhden ehdotuksen: Kysymystä pukkaa: 1. Paljonkos mahtaa tulla hintaa tuolle i7-930 prossulle? 2. Entä muistit? Onko 1333mhz ja 1600mhz paljonkin eroa? 3. Ja mitä nämä eri valmistajien näytönohjaimet, kun radeon 5870 myydään viidellätoista eri merkillä (shappire, club 3d ym) niin kannattaako aina vaan ottaa halvin, niistä vaihtoehdoista?
vastaus kolmoseen: eri valmistajilla on erilainen paketti, käyttöopas ja cooleri. Itse ostan aina halvimman vaihtoehdon, mutta jos jaksat selata jotain testejä/arvosteluja missä on paras cooleri ni eiku menoks.