Terve. Välillä koneeni ei suostu pyörittämään pelejä normaalisti, vaan fps putoaa huomattavasti. Näin ei kuitenkaan tapahdu läheskään kaikissa peleissä, ja niissä joissa tapahtuu, se on satunnaista. Esim. Need for Speed World ja MW3 pyörivät usein normaalisti, mutta on päiviä jolloin ne eivät toimi lainkaan. Pelit Esim. GTA IV, Counter strike GO ja League of Legends toimivat aina hyvin täysillä asetuksilla. Ei auta koneen uudelleenkäynnistyskään. Speksit: HD 7850 i5 650 6GB ram Win 7- Home Premium Olen tsekannut koneen sisälmyksen ja kaikki on ok. Lämmöt ovat normaalit, Ramia riittää, suoritinkäyttö on suht. alhainen ja näyttiksen ajureita olen ladannut AMD sivuilta ja Catalystin kautta. Eheyttänyt olen C aseman ja videota saa tarvittaessa. Usein myös Windowsin toistolaitteiden avaaminen kestää erittäin kauan.
Enhancen tekele siis, B500 kuva sisuksista, onkohan happopaperinen tuo piirilevy kun porauskohdat kellertävät(RS-500, B600=RS-600) http://www.tomshardware.com/reviews/power-supply-oem-manufacturer,2913-5.html Mikäs on uppmasin tuomio?
Huomiona myös tämä! Samaa ongelmaa oli myös vanhalla näyhtönohjaimella ja powerilla.. silloinen ohjain oli HD 5570 ja powerina kiinanihme. Kytkettynä on 2 näyttöä laajennettuna(molemmat 1920x1080). näyttis on siis ASUS Radeon HD 7850 DirectCu I 1GB
mitkäs on prossun rasituslämmöt? kannattaa myös huomioida se, että prossusi on dualcore, eikä täten enään se tehokkain prossu pelikäyttöön http://ark.intel.com/products/43546/Intel-Core-i5-650-Processor-4M-Cache-3_20-ghz
Koitan saada testattua nuo lämmöt. Se nyt vaan on ihmeellistä, että niinkin "kevyet" pelit, kuin need for speed world ja MW3 tökkii alhaisimmilla grafiikoillakin ja GTA IV ja monet monet muut toimivat moitteettomasti. E: Olisiko joitain hyviä ohjelmaehdotuksia prossulämmön testaukseen? E2: Ongelmapelit siis toimivat satunnaisesti hyvin, joskus vain pätkivät.
Joo sitä mietin itsekin. Onkos sillä väliä lataako näyttiksen ajurit AMD sivuilta vai asuksen sivuilta?
Tässä vielä video ongelmasta. 1: peli toimii huonosti ja pätkii (10-15 fps) 2: peli toimii normaalisti pienistä piikeistä (jotka tulee pelin maailman lataamisesta) huolimatta (60-75 fps) Molemmat on kuvattu pelin maximum asetuksilla.