Puutteena olisi semmonen että kun noita ikkunoita wintoosaan alkaa tulla enemmän niin paha löytää sitä haluttua ikkunaa palkista kun saman ohjelman ikkunoita on auki vaikka 6. Rivitys(perus) on aika huono mun mielestä ja tuo valikko ei mulle oikein toimi. Eli haluaisin saman ohjelman ikkunat tokalle riville niinkuin operassa tabit tulee jos on valinnut että ne on alhaalla. Onko kukaan tähän löytänyt lääkettä? Toka juttu mikä vaivaa on että ikkunat on lukittu tiettyyn järjestykseen tehtäväpalkissa ja niitä ei voi siirtää! Eli jotakin ohjelmaa siihen että ikkunoita voisi siirrellä vapaasti. Tietäjille kiitos!
Olen itse ratkaissut ongelman (silloin harvoin kun se haittaa) jo muutenkin käytössäni olevalla TrayIt -ohjelmalla. Eli olen pienentänyt sillä "tiellä olevat" ohjelmat ilmaisinalueelle (valitaan Ctrl alhaalla pienennä), ja sitten taas avannut ne sieltä halutussa järjestyksessä.
Toi TrayIt oli ihan hyvä ohjelma ja saa luvan jäädä koneelle. Lisää vaan ehdotuksia. Eikö semmosta "tabi-ohjelmaa" ole muka keksitty?! Se on kaikkein loogisin saman ohjelman ikkunoiden hallinnointiin, mun mielestä. Ja oishan se semmonen hiirellä ikkunoita siirtävä ohjelmakin vielä hyvä vaikka TrayIt pystyy vaikean kautta siirtämään ikkunoita.