tehtävienhallinnassa muistinvaraus liian pieni.

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Jarska92, Jun 11, 2007.

1. Jarska92

Jarska92 Regular member

Trophy Points:
    46
    sori ku vaivaan teitä koko ajan näillä viesteillä...

mutta ongelmani on vähän kummallinen enkä ole netistä löytänyt siihen ratkaisua. kun omistan tämän 1024 kingstonin muistikamman niin tuo muistin varaus näyttää että sitä olisi käytettävissä maksimillaan 1693M!? kaverilla on 2x512 muistit eli yhtä paljon kun mulla ja sillä on käytettävissä maksimillaan yli 2400M. mitä tää nyt sitten on? :s tuntuu vaan siltä että windows ei käyttäisi koko muistia edes mitenkään hyödyksi kun kaikkea sitä muistin varausta ei ole käytettävissä mitä 1024 muistin pitäisi tarjota...

kaikki ohjelmat näyttää että minulla on 1024 kampa, no niin onkin mutta epäilen pahasti että onko kaikkea sitä muistia käytettävissä kun tuo Muistin varaushan tavallaan näyttää sen että paljonko sitä Rammia on käytettävissä(?) ja sehän tässä onkin outoa että ennen kun omistin 512Mb kamman muistia niin tuo muistin varaus oli maksimillaan yli 1200 ja nyt se nousi vain noin 400M:llä vaikka muistin määrä kaksinkertaistui.

eli onko tässä nyt syntynyt jotain muistin hävikkiä? että kaikki muisti ei olisikaan käytettävissä? itteäni jää vaan vaivaamaan tää asia jos en tiedä miten se on :) eli sanokaas vaikka 1024 muistin omistajat että paljonko sitä muistin varausta on maksimillaan?

mulla tuolla oikeassa alareunassa lukee nyt "Muistin varaus: 282M / 1693M"

2. Tuff

Tuff Active member

Trophy Points:
    66
    Last edited: Jun 11, 2007
  3. Jarska92

Jarska92 Regular member

Trophy Points:
    46
    noniin, asiaa! :D nyt on maksimi 2460 tuossa kohdassa, kiitti :p en ois ite tiennyt että tuo sivustotiedosto vaikuttaa muistin varaukseen... kyllä mää sitä katsoin valikosta mutta luulin että ne pitää vaan olla oletusasetuksilla. no laitoin että windows määrittää sen koon itse ja nyt se on niinkuin pitää.

Share This Page