Mietityttä, kun minulla on meiädän koneen muihin käyttäjiin verraten paljon enemmän tehtävienhallinaasa näkyviä prosesseja. Katsoisiko joku, että onko jotakin täysin turhia/vaarallisia prosesseja käynnissä: http://server4.pictiger.com/img/220...bs/54/32f66da1a8e6fc1bd68b77fd83400854.th.jpg
Viesti siirretty oikealle alueelle. Jos vaikka vähän suurempaa kuvaa saisi. Tuosta kun ei oikein ota selvää. Edit. ja noita prosesseja voi googlella katsella helposti, kirjoitat hakuun vain prosessin nimen esim. explorer.exe
Miten tuon kuvan saisi isommaksi kun tuo Photobucket -sivu laittaa sen automaattisesti noin pieneksi, koska se on liian iso? No laitoin linkin sitten tuohon toiseen sivustoon..
Kyllä tuo kuva ainakin minusta isolta näyttää.. Itse en kyllä osaa paljoakaan sanoa että mitä kannattaisi poistaa..
Mun silmään näyttää normaalilta. Taitaa olla Normannisi joka aiheuttaa sen, että tuossa nyt on enemmän tiedostoja kuin jollakin toisella. Vaarallisia siis ei taida olla - ellei jokin örkki ole kaapannut asiallista tiedostoa - mutta turhuudesta on vaikea sanoa. Siinä on niitä mitä itse käyttelet. Jos jokin ohjelmistasi tuntuu turhalta, niin poista itse ohjelma. Jos tästä poistat käynnissä olevan ohjelman, niin se tulee seuraavan käynnistyskerran mukana takaisin. Tässä olevista tiedoista näet mitkä ohjelmat kuormittavat esim. muistia.