Olen kopioinut tekstit samaan tiedostoon itse avi:n kanssa ja muuttanut nimet samanlaisiksi, mutta ei vaan näy. Olen myös ottanut sen jonkun ohjelman mikä pitikin. Yhdessä leffassa näkyy. Siinä tekstit ovat muotoa .sub, mutta muilla ei tosiaan näy. Mistä voisi kiikastaa? Kiitoksia jo etukäteen ja anteeksi tyhmät kysymykseni. Olen yrittänyt etsiä vastauksia aiemmista viesteistä.
Ne pitää olla justiinsa samalla lailla kirjoitettu. itse kopioin xxx.avi ja liitän sen teksteihin ja muutan .avi->.sub tai jotain.
Nimet ovat aivan samanlaiset. En ole löytänyt mistään neuvoja, joten olisi mukavaa, jos joku voisi valaista. Kiitos.
noh. ainakin divxg400 ohjelmalla voi hakea tekstin käsin mistäpäin kiintolevyä tahansa. ja ei ole väliä minkä niminen se on. eli avaa elokuva jollakin katselu ohjemalla tupla klikkaa sen kuvaketta siirry subtitles sivulle ja hae teksti
Direct VobSub (VobSub) ohjelmalla voi määritää kansion josta se ottaa tekstit. Eli kaikki tekstit voivat olla samassa kaniossa. Tietysti jokainen tekstitiedosto täytyy nimetä samalla tavall avi:n kanssa.
Latasin DivXG400 ni kuva meni Windows Media Playeris mustaks?!? Näky aikasemmin ihan hyvin. Laitoin DivXG:n hakeen subtitlet kansiosta D:\monot\ - silti kun ko. elokuva käynnistyy tekstitkään ei näy - kaksoisklikkaan DivXG:n ikonia ja katson subtitles lehdeltä niin se ei ole löytänyt mitään tekstityksiä(eli alempi valikko mistä pitäisi saada valittua tekstit on harmaana)?!? APUJA KIITOS VobSubin kanssa tuli ongelmia kun sydeemi poisti *.dll tiedostoja ohjelmien poiston yhteydessä - vaikka laitoin ne takaisin ni se valitti 'RUNDLL: cannot load vobsub.ax : device attached to the system is not functioning' Sain tekstit valittua DivXG400, mutta nekään eivät näy - pelkkää mustaa - poistin divin ja media player toimii ihan hyvin. VobSubion ku sais toimimaan...