Mitä teen kun olen kirjoittanut vanhalla jollain tekstinkäsittelyohjelmalla ja se ei aukeakkaan tällä uudella wordilla eikä minulla ole enää mitään muuta tekstinkäsittelyohjelmaa...miten saan tekstin auki. microsoft word 2007 ei avaa tekstitiedostojani jotka ovat ODT-tiedostoja(.odt)... Auttakaa joku!
avautuuko se myös jos lataan uusimman openoffice version vaikka tuo on kirjoitettu tod.näköisesti hyvin vanhalla versiolla tästä ohjelmasta ?
Ihan satavarmana en uskalla mennä mitään vannomaan mutta en ainakaan itse ole sellaiseen törmännyt etteikö aukeaisi "oikealla" tavalla. Hiljattain avasin yhden kaksi-kolme vuotta vanhan ansioluettelon uusimalla versiolla ja hyvin toimi, kaikkine sisennyksineen ym. Kokeilemalla selviää.
Avautuu. Voit myös asentaa officeen OO- pluginin jonka avulla voit avata suoraan officeen odf- filuja. Openoffice osannee kuitenkin paremmin tuon avauksen. http://odf-converter.sourceforge.net/download.html
KIITOKSIA PALJON! Oli tärkeä kirje minkä olin joskus aloittanut ja nyt en enää saanutkaan sitä auki uudella wordillani mutta tuolla OO- pluginilla se toimii kuin rasvattu. kiitoksia.