Teksti elokuvaan

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by pilletski, Dec 23, 2008.

1. pilletski

pilletski Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on ongelma, olen yrittänyt jo monta päivää saada tekstiä elokuvaan mutta en onnistu siinä.
    Ensin en saanut kuvaa näkymään leffaan mutta sitten latasin K-Lite Codec Pack:in ja sain kuvan näkymään. Elokuvan ja tekstin tiedostojen nimeä olen kokeillut muuttaa leffa.avi ja leffa.srt ja .sub mutta ei tekstit näy ei. Ensin kokeilin Windows Media Playerilla mutta ei näkynyt tekstit, sitten latasin BSPlayerin mutta ei silti näkynyt. Sitten latasin jonkun ihme pakkausohjelman, winrar ja sitten purkasin sen tekstin sinne kansioon minne leffankin mutta ei onnistunut silti.
    Ja kun latasin tekstin, sen alkuperänen nimi oli Saw.V.2008.1cd.divxfinland.org.v1.3.rar
    Elokuvan alkuperänen nimi oli Saw 5 [2008] DvDrip FRA

Ja siis tarkotan alkuperäselle sitä että ennen kuin menin muuttamaan niitä leffa.avi ja leffa.sub nimisiksi...
    Äh, olenkohan nyt kertonut varmasti kaikki mitä ohjelmia ym. olen ladannut, tuntui ainakin näin aloittelijalle että olisin ladannut miljoona eri ohjelmaa.

Pystyisikö joku fiksumpi kädestä pitäen neuvoa tätä epätoivoista?

2. somebodyy

somebodyy Regular member

Trophy Points:
    46
    Lataa ja asenna VLC-media player
    http://www.videolan.org/vlc/

Pura tekstit samaan kansioon missä leffa, tekstien pääte yleensä .sub tai .srt

Jos VLC ei aukaise tekstejä, vedä ja pudota teksti tiedosto vlcn päälle kun elokuva pyörii.

Jos tekstit eivät ole oikeissa kohdissa, on sinulla väärät subit :)

Tekstityksiä
    http://www.subtitlesource.org/

3. pilletski

pilletski Member

Trophy Points:
    11
    Ensin en meinannut saada tollakaan tavalla, mutta poistin kokonaan noi vanhat tekstit ja latasin uudet tuolta sinun laittamasta linkistä ja toimi! :) Kiitos erittäin paljon!!

Share This Page