miksi ystäväni bs player ohjelma ei suostu asentamaan tekstejä kuvan päälle? on koitettu muuttaa asetuksia monen monta kertaamut se herjaa seuraavaa: to load subtitle you have change the video renderer type and re open file. -direkt show:vmr 7/vmr9 renderless or haals -realmedia :special renderer for realmedia, or open it throgh direkt show -quikctime:dx7 or dx9 renderer for quikctime -shockwave:n/a vmr:ää on muutettu ja ohjelma suljettu mut ei huoli teksteja kun yrittää niin aina tulee oheinen teksti!! MIKSI HELP PLEASE!!!=)
kaikki oon tehny niinkuin ohjeessasi oli mut ei , oon sammuttanu ohjelman muutosten jälkeen mut ei siltikään aina vaan heittää ko. tekstin ruutuun..=( ja kyllä vmr pysyy valittuna mut ei vaan pelitä..=(
muuttaa kumpaan tahansa sen vmr:n ja sulkee ohjelman ja uusix starttaa niin ei siltikään...=( aina se kone heittää vaan ton tekstin jonka tuonne ylös oon kirjoittanu..
agentti_007: kävin ystävälläni kylässä ja kun aikani roplasin sain tekstin toimimaan mutta!!!.... nyt kun se toimii niin kuvaa ei näy vaikka ääni kuuluu taustalla ja leffa pyörii!! enkä tiedä mikä nyt on pielessä,kuten huomaat en oo mikään nero näiden koneiden kanssa pliis osaatko auttaa tässä ongelmassa? kiitos vaivannäöstäsi..=)