teksti

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by kämmäri, Sep 7, 2003.

1. kämmäri

kämmäri Member

Trophy Points:
    16
    eli jos elokuvassa on jo laitettu tekstitys valmiiksi mutta ne ei ainaskaan näkynyt mun telkkarissa kuin puolet kirjaimista kun muut jäi ruudun tolle puolelle niin onko mahdollista muuttaa tekstien sijoitusta eli tarkoitan sitä et voiko tekstit nostaa ylemmäs?!!

2. chopper

chopper Moderator Staff Member

Trophy Points:
    66
    Elikkä minkäköhänlaisesta tekstityksestä on kyse ? Missä muodossa elokuva on ? Siirrätkö koneelta videon tv-outin kautta tv:lle ? Tarkenna hieman ongelmaasi että auttaminen onnistuu.

3. kämmäri

kämmäri Member

Trophy Points:
    16
    juu tosiaan olin vähän hätäinen mutta elokuva on svcd ja kattoin sen ihan dvd.llä eli en tietokoneella.ja siihen oli laitettu valmiiksi jokku suomi subit ja siinä kyllä luki kyllä jokin huomautus jotenkin näin et dvd screener ja 29.97fps. noista mä en kässännyt muutakun et se on laajakuvana(?)

4. kämmäri

kämmäri Member

Trophy Points:
    16
    no voi sun saatana kävin naapurissa näitten levyjen kanssa mut mitäs vielä siellä näky koko tekstitys ja rullas oikein hyvin ainut ero on se että sillä ei ollut laajakuva tv.tä et voisko se vaikuttaa?

5. Portsu73

Portsu73 Guest

Vaikuttaahan se. Eikö kaikissa laajakuva telkuissa saa nostettu kuvaa ylöspäin et saa tekstit näkyviin.

Share This Page