Olen yhdistänyt kaksi subi tiedostoa mutta en saa niintä kulkemaan oikeassa tahdissa eli tekstitys kulkee liian nopeasti.Olen sykronoinut Time adjusterilla ja Subtitle Workshopilla ottamalla ekan ja vikan lauseen mutta en saa kulkemaan subia oikeassa tahdissa.Erillään subit toimii hyvin.Mitä tehtävissä?
Kyllä.Aluksi kun yhdistin subit ei toiminut kuin katkaisu kohtaan asti oikein siit muutin toisen alkamis kohdan oikeaksi niin tekstitys näkyy myös loppu osassa.osa teksteistä on päällekkäin ym. vaikka olen koittanut synkata tekstin.Täytyykö ruveta säätää rivi kerrallaan ei kyllä viitsisi.
Eli siinä on yhdistämisessä tullut virhe jos tekstit tulee päällekkäin (siis jos normaalisti ei tullut). http://www.nefernetti.com/timeadjuster.htm#Yhdist%E4minen tuon ohjeen avulla tehnyt yhdistämisen?
Tein just kyseisellä ohjeella sekä kokeilin Sub.WorkShopilla ei pelaa.synkkauksen jalkeen kun katsoo aikoja ne on osin tai kokonaan päällekkäin ja kulkevat liian nopeasti mut eka tekstitys lähtee ajallaan. jaettuna tekstitys pelaa mainiosti.