Vähän sekava otsikko, taustatiedot tämännäköiset: leffa avina, teksti srt-muodossa. Ohjelmana dvd2svcd versio 1.2.2 build 3. Teen kaiken, kuten dvd2svcd:ssä neuvotaan, laitan avin tulemaan vcd:ksi ja liitän siihen tekstit. Homma ok, sitten avaan neron ja yritän olla fiksu ja omatoiminen yrittäessäni polttaa leffaa tekstityksellä levylle. Kysymykseni kuuluukin näin: mitä tiedostoja siinä nerossa pitää polttaa siihen levylle? Mä laitoin kaiken! Sitten ajattelin, että kokeilen sitä dvd-soittimessa. Ääni kuuluu, mutta kuvaa ei missään! Homma siis toppaa heti alkutekijöissään...Levynä mulla oli dvd rw, koska siitä saa poistettua epäonnistuneet yritykset... ;=) Sen olen ymmärtänyt, että avi-tiedostoja ei voi dvd:ssä katsella, joten siksi yritin muuntaa sitä vcd:ksi. Ohjelmana Tmpeg. Jollei kukaan jaksa vastailla tähän, mitä oppaita mun kannattais katsella? Nimimerkillä: Avusta suuresti etukäteen kiitollinen =)
Jos oot tekemässä avista materiaalia DVD levylle niin tee ihmeessä siitä DVD levy ei VCD, oppaita siihen löytyy pilvin pimein... Jos haluat tehdä leffan cd-r(700mb) levylle ja katsella sitä DVD soittimessa (VCD tuki oltava), tutustu seuraavaan ohjeeseen: http://kofeiini.sytes.net/~cronos/divxbycronos/AVI2KVCD.htm
kiitos vaan vastauksesta =) yritän löytää niitä oppaita, vaikka noi kaikki kirjainyhdistelmät mennä vilistää välillä silmissä niin, ettei enää erota kirjaimia toisistaan
Palaan vielä tähän asiaan. koitin katsella niitä oppaita, mutta en mielestäni löytänyt sopivaa tai sitten en vaan ymmärrä, mitä hakea ;=) Yritin siis hakea opasta "avi-tiedosto dvd:ksi" tähän tyyliin, mut en saanut mitään järkevää tulosta =( Voisiko joku vielä vääntää rautalangasta meikäläiselle linkin johonkin oppaaseen, jossa kerrotaan siitä, mitä olen tekemässä....? Yritän siis saada avia tekstin kanssa dvd-levylle!
Nämä 3 ilmitullutta opasta käsittelee juuri Avin konvertoimista DVD:ksi. Sitten se kvcd opas käsittelee avin tekoa kvcd:ksi joka poltetaan cd-r levylle ja toimii kaikissa VCD:tä tukevissa DVD soittimissa.