Tekstit Divx-fileen, leffa VCD:ksi, säilyykö tekstit?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Mörkö, Aug 13, 2002.

1. Mörkö

Mörkö Guest

Moi! Mulla on T2 Ultimate Edition kovalevyllä, ja se pitäisi saada suomalaisten tekstien kanssa videolle (kummipojalle pitäisi saada ko. filmi, itselläni on se DVD:nä, mutta eihän kopiointi macrovisionin takia onnistu).

Ajattelin tehdä siitä VCD:n jonka voi sitten kopioida videolle DVD-soittimesta. Divx --> VCD-muunnoksen osaan tehdä, mutta tekstityksistä ei ole kokemusta, kuinka toimia? Onko yleensäkään mahdollista saada tekstejä VCD:lle?

2. Mörkö

Mörkö Guest

Niin, unohtui kysyä, että mistäs niitä tekstejä löytyisi...?

3. Wire

Wire Guest

Artikkeleissa on valmiit ohjeet DVD->VCD:ksi teksteillä. VCD:lle pitää tehdä permanent tekstit eli pysyvät.

Smartripperhän poistaa suojaukset. Jos saat tehtyä tietokoneella VCD:n niin siinä ei ole enää suojauksia.

Tekstit saat otettua suoraan alkuperäiseltä dvd:ltä.

Tiedäthän että laitonta ottaa elokuvasta kopioita muille kuin itselleen.

Edit: koko teksti

Last edited by a moderator: Aug 13, 2002
  4. Mörkö

Mörkö Guest

Kiitos vinkeistä, seuraan ohjeita. Törmäsin kuitenkin uuten ongelmaan. Asensin VirtualDubin ja VobSubin, mutta miten saan sinne filttereihin näkymään sen tekstityshommelin, että voin yhdistää tekstit siihen videoon? TMPCEng mulla on jo asennettuna, joten kohta pääsen varmaan rippaamaan....

5. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
  6. Mörkö

Mörkö Guest

Tietokoneessani ei ole DVD-asemaa, ja DVD-versiona mulla on tavallinen T2, kovalevyllä taas Ultimate Edition divx-muodossa.

7. Mörkö

Mörkö Guest

Homma toimii jo. Pelkkä TMPGEng siis riittää homman hoitamiseen.

Share This Page