Miten ihmeessä saan ja millä ohjelmalla DVD-levylle VIDEO TS formaatissa poltettua tekstit niin että voin katsoa elokuvaa/sarjaa teksteineen VIDEO TS muodossa perus DVD soittimella joka ei tue DIVX formaattia. Pitääkö VIDEO TS formaatin kanssa teksti olla sub vai srt vai mikä ja voiko ne tallentaa levylle erikseen VIDEO TS ja srt erikseen vai onko ohjelmia mikä ns.liittää tekstin valmiiksi elokuvaan ja siitä sitten polttamaan DVD levylle. DIVX muunto VIDEO TS formaattiin onnistuu helposti mutta ne TEKSTIT!! NEUVOJA ALOITTELIJALLE????
srt. itse käytän ohjelmaa nimeltä divxtoDVD ohjelmaa. se muuntaa TS_muotoo ja on mailman helpoin/nopein muunto oohjelma....ja sit tekstit muunnan sub:ista srt:ksi subtitle workshop:illa!! helppo seki!
kiitos viestistä mutta sub:lta srt tiedostoksi onnistuu helposti samoin divx:ltä video ts tiedostoksi mutta miten sitten kun pitää polttaa video ts ja srt niin mulla ettei esim. srt ole yhteensopiva dvd tiedoston kanssa tai jotain. Eli täytyykö minun jollain ohjelmalla saada tekstit video ts:lle vai miten tässä pitäis kikkailla.
no toi divxtodvd ainaki lisää tekstit leffaa automaattisesti jos ne on yhteensopivat!! monesti riittää ku vaihtaa leffan ja tekstien nimen täsmälleen samaks eli pisteet,pilkut ja isot / pienet kirjaimet samoiksi! oon ollu tyytyväinen tohon poltto ohjelmaa! tekstit käyn hakee melkei aina opensubtitles.org:ista ja sielt leffat linkkienkautta ni toimii hyvin!
Nyt homma on OK!. Toi FilmMachine 1.5.4 on hyvä ohjelma siihen laittaa elokuvan divx muodossa ja tekstit sub muodossa niin ohjelma rupeaa rouskuttamaan se tosin työstää dvd(video ts) n. 8h mutta tekstit toimii perus dvd soittimisessa mikä ei tue divx formaattia. jos on nopempia ohjelmia niin kertokaa. tämäkin on hyvä.