Eli mulla on ongelma... Ostin phillips dvd soittimen ja haluan kääntää divx leffat SVCD muotoon että dvd soitin ymmärtää ne... Teen käännöstä ohjeen mukaan: http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/divx_vobsub_vcdksi.cfm Mutta ongelmaksi tulee VobSub ja tekstitykset... Mulla on leffan tekstit ja ne toimii muuten mutta vobsub ei niitä hyväksy lataamaan tohon ohjelmaan... oon yrittänyt kääntää niitä vaikka mihin muotoon, mutta ei niin ei...Ei lataa ja varmaan johtuu siitä että tekstien pitää olla vobsub muodossa.... ja sub päätteiset... No mulla noi subit on vaikka missä muodossa mutta ei lataa.. Eli onko muita ohjeita.... jos on niin laittakaa tänne... ois tärkee leffa... Semmonen filtteri tohon Virtual Dubiin että lataa tekstit vaikka missä muodossa... kokeilin toisenkin leffan tekstejä ladata ja ne ei toimi myöskään...: Tässä osa tekstitystä: {836}{895}Mennään! {896}{974}Laittakaa ne. {1035}{1070}Mennään, mennään! {1230}{1255}TIE SULJETTU {1697}{1754}Jimmy, mikä on tilanne?|Olemmeko aikataulussa? {1755}{1810}- Kyllä.|- Hienoa. {1817}{1895}Tästä tulee hieno ilta. {1985}{2017}No niin, no niin! {2018}{2060}Käynnistäkää koneet! {2072}{2123}Aika aloittaa! No auttakaa nyt mua... Kiitos jo etukäteen...
hyi miten tuossa ohjeessa oli tekstitys tehty mutta sellanen vinkki että lisää sinne filttereihin texsub niin näyttää melkein kaikkia tekstityksiä löytyy samasta kansiosta minne asensit vobsubin