no niin. onko kellää tietoo et ku teen dvd:n jostain leffasta esim divx tai yms. ni miks ei nero 7 tee siihe kiinteitä tekstejä olleskaan. apuna en käytä kuin ffdshow:ta, ja se riittää ainaki jos nero kutosta käyttää. älkääkä panko mulle ohjeita että polta jollai toisella ohjelmalla, jos aikoisin polttaa toisella ohjelmalla ni oisin sen jo teheny, ja tätä kysymystä ei ois ikinä tänne ilmestyny. [bold]- paino on voimaa, ylipaino ylivoimaa-[/bold]
FFDshow:n asetuksista kannattaa räplätä raw video asetusta(pois päältä muistaakseni), kerro jos auttaa(pistän sen tuonne FFDshow oppaaseen), joillakin auttanut.
tekstitys ja leffa pitää olla samassa kansiossa ja sama nimi.. sit avaat neron ja liität sen leffan ja ffdshow tuo tuo sen automaattisesti leffaan.. ni ja se tekstitys pitäis olla sub tai srt muodossa...
eiköhän se nyt ollut tekemässä ihan pöytäsoittimella katseltavaa dvd-videota. (ei divx-soittimella tuettua levyä) eli: divx-avi + subit = dvd-video kiinteillä subeilla [edit] jep jep, ite en vaan divxää oo kääntäny dvd muotoon ku se on paska
Nero 7:lla kun muunnetaan avi.sta DVD-leffa, mitä voi telkusta katsoa olohuoneen sohvalla röhnöttäen, niin onko tää tekstien liittäminen DVD-leffaan onnistunut? Siis Nero 7 käyttäen niin, että tekstit tulee oikea-aikaisesti DVD-lle poltettuun leffaan. Eli: avi -> dvd+subs; Nero 7 käyttäen (ehkä joku toinen softa avuksi). Se olisi niin hyvä homma jos ton osaisi, kaikki muut ohjeet voisi vetää pöntöstä alas. älkääkä panko mulle ohjeita että polta jollai toisella ohjelmalla, jos aikoisin polttaa toisella ohjelmalla ni oisin sen jo teheny, ja tätä kysymystä ei ois ikinä tänne ilmestyny. Ja jos homma toimisi kuin junan vessa, en tätäkään kysyny eikä olisi palanut muuta kuin bitit
osaatko tehä sen nero 6:lla? jos osaat ni 7 toimii samalla tavalla paitsi että ffdshown kans ei onnistu, ainakaa mulla
miks mä en löytäny sieltä semmosta ohjetta ffdshow+ nero7 ?? kaiken maailman tmpgenc ohjeita kyllä löyty ja koko joukko "10 ohjelman" yhistelmiä.
http://www.divxfinland.org/p71.html Pelkkä nero ei riitäkkään jos meinaat subit siihen teipata kiinteiksi. Teet ne vobit ja ne sitten poltat nero seiskalla.
harmittaa vaan se että ku on nero 6 ni riittää kun on asentanut ffdshown niin koko homma on siinä ja vilimiä tulee teksteineen niin ettei kelkassa kestä. ja nyt sitte kun mentiin ajassa eteenpäin ja saatiin tuo huippu nero7 niin kaikki meni vaikeemmaks
Tää on vähän väärällä alueella. Tämä tapa paljon helpompi kuin tuo mikä divxfinlandissa neuvotaan. Elikkä Nero7 ei pysty polttaan niitä kiinteitä subeja. 6 vielä pystyi. Haet esim divxtodvd -ohjelman jolla se muuntaa avit/divx sun muut dvd mutoon eli video_ts kansioksi ja jos sulla on ffdshow asennettuna se polttaa ne tekstit siihen leffaan kunhan vaan oot laittanu leffan ja subit samaan kansioon. Ja nimenä esim badboys leffasta. badboys.avi ja badboys.srt samassa kansiossa niin toimii.