Elikkäs mulla tuossa yks leffa josta yritän tehdä vcd:tä kiinteillä teksteillä, jotta voin katsoa sen sitten kotidvd:llä. Mutta on suuri teksti ongelma. Ei ole ollut minkään muun leffan kohdalla vastaavaa. ELi mulla on asennettuna Direct VobSub ja vcd:tä pakkailen TMPGencillä. Teen kaiken niinkuin pitää mutta tekstit eivät vain tule näkymään vcd:ssä???? Teksti ja leffa ovat samassa kansiossa ja saman nimiset. Tekstejä olen kokeillut sekä .sub ja .str muodossa, mutta ei. Tämä ei onnaa.. Auttakaa jos on samoja ongelmia jollain ollut!
Meinaakko ettei tule näkyviin siinä vaiheessa, kun tekstit on vielä irrallaan? Muistaakseni tuolla tavalla vain DivXG400 osaa näyttää tekstit mpeg-tiedoston kanssa.
Ei, vaan tarkoitan kun yritän saada tekstit kiinteiksi VCD:hen. Kun katson leffaa millä tahansa ohjelmalla (BSPlayer, MediaPlayer, mikroDVD) niin tekstit kyllä näkyy. Mutta kun rupean kääntämään leffaa VCD muotoon TMPGencillä niin tekstit eivät sitten näy VCD:ssä? Että tällainen ongelma
Olethan nostanut Direct show multimedia file reader-pluginin prioriteetin ykköseksi..? Option -> enviromental settings -> VFAPI plug-in ja hiiren oik korvalla higher priority..
Olenpa tehnyt senkin. Ja ongelmaa ei tosiaan ole kuin tämän yhden elokuvan kohdalla... Eiks kukaan osaa auttaa... Elokuva on , saakohan nimeä mainita, amerikkalaisten sekopäiden tekemä. Pojilla on hauskaa omien hulluuksiensa kanssa
Katso vielä sekin niistä nimistä, ettei siellä ole yhtään ylimääräistä välilyöntiäkään. Huomasin äsken itse, ettei onnistu ja tarkastin nimet. No toisen perään oli jäänyt . ja toisessa oli yksi välilyönti (tyhjä) liikaa.
KYLLÄ SE MULLA ONNISTU tmpgenc:llä tekstit mukana ja silleen. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/5387 tää ainakin toimii
kiitoksia vain neuvoista vaikka mikään niistä ei ole auttanut. Nimet on tarkistettu moneen kertaan ja ne on JUSTIINSA samat. Ja kaikki asetukset on niinkuin pitää, mutta jossakin se nyt mättää. Ja tosiaan tuo vobsubin pieni vihreä nuoli ei ilmesty...
mulla oli aivan samanlainen ongelma mutta satuin saamaan saman leffan dvd:llä käsiini ja rippasin siitä koko tekstit uudestaan ja sitte heräs vob subbi eli koitas ettiä netistä toiset tekstitykset jos vaikka se auttas