Tekstit ei tule elokuvaan?!

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Mintsu, Dec 24, 2007.

1. Mintsu

Mintsu Regular member

Trophy Points:
    26
    Tosi hämärä juttu ja itse asiassa aika ärsyttäväkin.. Oon ladannut koneelle yhen tosi hyvän elokuvan ja löysin siihen tekstityksetkin. Oon ennenkin laittanut tekstitysten ajoituksen kohdalleen tuolla Subtitle Workshopilla ja todellakin kuvittelin osaavani käyttää sitä.

Kaikki menikin ihan nappiin. Paitsi että jostain ihmeen syystä elokuvaan ei enää millään ilveellä SAA noita tekstejä! Tiedosto on kyllä mielesäni oikein tallennettu ja esikatselussa tekstit toimi hienosti. Mutta kun katson BSPlayerilla elokuvaa ja lisään subtittlet, niitä ei vain tule. Soittimessa jopa lukeekin subtitle-kenttä, niinkuin ne siellä olisivat, mutta eivät vain ole.

Mitä kummaa teen väärin? Ei riitä omat aivot enää.. Oon kokeillu jo varmaan kymmenen kertaa alusta ja sama juttu.

2. zxcx

zxcx Regular member

Trophy Points:
    26
    lataa DivXG400 ohjelma http://www.download.fi/video_ohjelmat/videocodecit/divxg400.cfm

tosi hyvä ohjelma, toimii ainakin media playerin kanssa ja mediaplayer classicilla

"Pakkohankinta, jos haluat käyttää tekstityksiä elokuvissasi."

taitaa se toimia useammilla ohjelmilla mutta noilla kahella ainakin loistavasti.

Jos et osaa käyttää tule kysymään apuja

Ja jos laitat vielä tekstit samaan kansioon elokuvan kanssa niin ne näkyvät automaattisesti kun aloitat elokuvan katsomisen. (#niiden täytyy olla tarkoitettu sille kyseiselle elokuvalle, ESIM Heroes.S02E02.HDTV ohjelma/elokuva, heroes.s02e02.hdtv.xvid-xor.sub tekstitykset.. - halcyon-heroes.s02e02.720p-x264.sub nämä eivät näkyisi suoraan)

Last edited: Dec 25, 2007
  3. Mintsu

Mintsu Regular member

Trophy Points:
    26
    Hmm.. Pitääköhän tosiaan vaihtaa ohjelmaa, kun en yksinkertaisesti tajua millä saisin nuo tekstit näkyville.. Kaiken oon kokeillut, eikä mikään auta.

4. zxcx

zxcx Regular member

Trophy Points:
    26
    bsplayer kusee

5. Noranti

Noranti Regular member

Trophy Points:
    26
    Suosittelen VLC mediaplayeriä, sillä tekstit saa aina näkyviin

Share This Page