Tekstit elokuviin

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by nikozjr, Nov 16, 2008.

1. nikozjr

nikozjr Guest

Eli minulla on nyt semmoinen ongelma että pitäisi saada tekstit elokuvaan. siis olen ottanut kaverini dvd:ltä koneen kovolle elokuvan..
    noh kaikki meni hyvin sain tekstit näkymään mutta jossain vaiheessa tekstit rupeaa tulemaan väärään aikaan.. niin kun ei ole minkään laista innostusta ruveta muokkaamaan tekstiä tai säätämään niitä aikoja (olen kokeillut) niin mistähän näkisi elokuva version ja sen mukaan lataisi sille sitten ne tekstit jotka on tehty juuri sille versiolle?
    Niin tällöinhän ei tarvitsisi ruveta säätämään tai ajastamaan tekstiä oikein.

2. capuzino

capuzino Member

Trophy Points:
    16
    Jos elokuvasi on .srt muodossa, niin kokeile uusinta VLC media playeriä.Sitten leffan kohdalla klikkaa hiiren oikeaa näppäintä, sieltä etsi video/tekstitysraita/lataa tiedosto. Etsit tekstitiedoston ja tekstien pitäisi toimia virheetömästi.Jos viellä on ongelmia, kopio tiedosto turvallisuus syistä, ja muuta .srt pääte .txt päätteeksi ja siitä vain muokkaamaan

3. nikozjr

nikozjr Guest

elokuva näyttää olevan .avi muodossa.

4. capuzino

capuzino Member

Trophy Points:
    16
    Se ei haittaa, mutta onko sinulla erillisinä tekstys tiedostot siinä???

5. nikozjr

nikozjr Guest

siis latasin erikseen teksit netistä kyseiseen elokuvaan..

6. capuzino

capuzino Member

Trophy Points:
    16
    OK.sitte vaa teet niin kuin sanoin aikaisemmin.pitäisi toimia oikein ja hyvin.Ainakin itselläni toimi.

7. nikozjr

nikozjr Guest

Mistähän ton saisi ladattua vista 64bittiselle erroria tulee kun tuolta kotisivuilt latasin...

8. capuzino

capuzino Member

Trophy Points:
    16
    Kokeile muuttaa tietokonees asetukset 32bittiseks ja sitte ladata se.

Last edited: Nov 16, 2008
  9. nikozjr

nikozjr Guest

no nyt sain toimimaan playerin oikeastaan ksuee viel pahemmmin noi tekstit. mistä näen elokuva version että voin hakea sille oikeat tekstit???

10. capuzino

capuzino Member

Trophy Points:
    16
  11. nikozjr

nikozjr Guest

tuolta subserachistä latasin tolle prison breaks03e10 elokuvalle tekstit. siellä tulee kaks teksti pakettia kumpaa pitäisi käyttää?

elokuvan nimi on täsmälleen näin: Prison.Break.S03E10.Dirt Nap.DVDRip.XviD-REWARD

12. capuzino

capuzino Member

Trophy Points:
    16
    kokeile kumpaakii mut sitä enne muuta niitten tekstitysten loput .srt:tks ni niitten pitäisi toimia

13. nikozjr

nikozjr Guest

joo.. olen kokeillut.. teksti kyl näkyy mut edelleen se tulee väärään aikaan. alussa menee hyvin lopussa rupeaa tulemään jäljessä.

14. OoAa

OoAa Member

Trophy Points:
    11
    Vaikka sivuaakin käynnissä olevaa keskustelua, tuntui olevan sopivin aihe kysymykselle:
    Olen koneiden kanssa ihan peruskäyttäjä, selkeät ohjeet olis siis plussaa :) Pelkään, että oon ny tehny jotain iihan tyhmää, pilkatkaa jos siltä tuntuu, mut apu olis tarpeen :)

Tapahtui näin:

Mulla on .bin-muotoa oleva elokuva (erään toisen henkilön vanha kone) Aluksi sain sen näkymään VLC-mediasoittimella.
    Latasin netistä, täällä neuvotusta paikasta tekstit. Laitoin samaan kansioon ja samalla nimellä ku elokuvakin. Toistan elokuvan, ei muutosta. Mitä teen?
    Yritin muuntaa päätteen .avi, sitten katos äänet, eikä teksteistä tietoakaan -> takas .bin ja alkutilanteeseen.
    Latasin tuolla neuvotut ohjelmat ffdshow:t ja vobsubit ja ac3filterit...
    Pitääkö näille tehdä jotain muutakin kuin vaa asentaa?
    Latasin uudemman VLC-soittimen, jolloin se ei enää suostu toistamaan kyseistä leffaa lainkaan.

Nyt vatuttaa :S

APUA !!

Edit: Ja ennen kuin joku innostuu kertaamaan kaikki säännöt joita uutena käyttäjänä olen jo rikkonut: Olen pahoillani, etten tajunnut heti tehdä uutta aihetta kysymykselleni vaan laitoin sen tähän vähän asiattomasti? Muilla käyttämilläni foorumeilla ei suositella uusien aiheiden jatkuvaa virtaa, vaan pyritään löytämään sopivin paikka omille kymysyksille ;D

-> Uusi tehty

Last edited: Nov 18, 2008

Share This Page