Tekstit kiinteäksi leffaan

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Verdugo, Jan 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Verdugo

Verdugo Guest

Miten saan yhdistettyä tekstitykset leffaan kiinteänä, jotta ne näkyvät siinä aina? Tämän pitäisi olla ainakin 100%:sti mahdollista, nimittäin olen ladannut useita ulkomaalaisia elokuvia, joissa tekstit ovat olleet kiinteänä eikä minun ole tarvinnut ladata erikseen tekstejä.

Mielellään sitten vastauksia, kiitos!

2. kiiveri

kiiveri Active member

Trophy Points:
    66
    Opasta:
    http://www.nefernetti.com/divx-kiinteet-tekstit.htm
    Haulla kyllä löytyy aika hyvin vastauksia näihin kysymyksiin.

Itse en kyllä näe tarpeelliseksi laittaa kiinteitä tekstejä. Kyllä ne jollakin softalla saa lisättyä erillisenä jos polttaa dvd:lle. Sitten koneelta katsottaessa saa automaattisesti tekstit näkymään oikeanlaisella nimeämisellä.

Last edited: Jan 14, 2007
  3. Verdugo

Verdugo Guest

Tuossa toisessa (tältä sivulta löytyvässä) tekemässäni aiheessa kysyin, miten ne saa erillisesti, mutta en saanut vastausta, joten kysyn että miten saan ne sitten kiinteästi. Kumma kyllä sain vastauksen näinkin pian.

PS: Ei minua haittaa, jos kuvanlaatu hieman heikkenee tai jotain muuta vastaavaa, kunhan vain minun ei tarvitse erotella niitä tekstejä usealle videopätkälle, jota aion polttaa samalle levylle.

EDIT: Latasin VobSubin ja Virtualdubin, mutta Divx ja Xvid codecit puuttuvat.
    EDIT2: Nyt olen lataillut tarvittavat codecit ja ohjelmat, asentanut ne ja tehnyt kaiken tuon oppaan mukaan, ja olenkin nyt varmaan saanut kiinteät tekstit tuohon yhteen "osaan". Täytyy nyt katsoa, toimiko se, ja polttaa levylle. Nyt voi polttaa Nerolla eikä tarvitse huolehtia, tuleeko tekstit mukaan.

Last edited by a moderator: Jan 14, 2007
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page