Eli, olen polttanut levylle elokuvia, jotka näkyvät tekstitysten kanssa koneella. Mutta tv:ssä elokuvat toimivat muuten hyvin, paitsi tekstejä ei näy. Koneella käytössäni on bsplayer ja olen laittanut sieltä asetuksista sen "piirrä tekstitys peittotasolle" päälle, mutta vieläkään tekstit eivät näy televisiossa. Tv:n kuvan koon muuttaminenkaan ei auta. Joten mikä avuksi?
Noh, pitääpä vielä kokeilla.. Joo, tekstit näkyy kun laitan levyn koneeseen ja katson bsplayerillä. Muuten aika kummallista, kun ohjelma (jolla poltin elokuvat levylle), ei enää suostu avaamaan/muokkaamaan levyä, heti kun olin mennyt muuttamaan elokuvan ja tekstejen nimet.. Ohjelma on CDBurnerXP. Kun laitan levyn sisään ja aukaisen tämän ohjelman, aukeaa ikkuna "haluatko jatkaa levylle" ja laitan "jatka levyä". Tämä tapahtuu aivan normaalisti kuin ennenkin. Mutta tämän jälkeen aukeaa ikkuna, jossa lukee "Sessiota ei voitu tuoda. Epäkelpo UDF-tägi". Osaako joku kertoa mitä tämä tarkoittaa? Kiitos jo etukäteen.
sun pitää siitä sun dvd laitteestasi valita ne subit sieltä,jos ei pysty niin sit se laite ei tue tekstejä,yksi konsti on millä ne näkyy sata varmasti on et "poltat" ne tekstit kiinteeksi siihen pätkään,ohjeet siihen löydät Täältä