tekstit

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by kaivosman, Jan 16, 2008.

1. kaivosman

kaivosman Member

Trophy Points:
    11
    miten saan divx muodossa olevaan leffaan poltettua tekstit ku se pitäs muuttaa viel sit dvd muotoo vai tuleeks ne siin muuntamises jo kiinteeksi

divx+tekstit => dvd missä on tekstit kiinteenä

2. Syril

Syril Member

Trophy Points:
    11
    NERO hoitaa homman --> luo oma dvd-elokuvasi, leffa ja tekstit samassa kansiossa saman nimisinä niin tulee kiinteet tekstit.

3. Noranti

Noranti Regular member

Trophy Points:
    26
    Kuis/millä Nerolla? Itse joudun ainakin muuttaman ensin .avin vaikka
    ConvertXToDVD:llä videomuotoon (josssiis eiolis divx-dvdsoitinta)

4. Syril

Syril Member

Trophy Points:
    11
    Minulla NERO 7 (en nyt muista mikä versio, kun en ole omalla koneellani) käytössä, mutta ei sillä versiolla lienen niin väliä. Olen poltellut leffoja vaikka mistä formaateista DVD-muotoon. Koneen tiedostoista pitää poistaa yksi: Poistamalla \program files\common files\ahead\dsfilter\NeVideo.ax alkaa tekstit tarttumaan leffaan. Kyllä täältä (afterdawn) keskusteluista löytyy ohjeita vaikka kuin, kun jaksaa vaan hakea. En ole itsekään mikään Pro atk-hommissa, mutta täältä on apu yleensä löytynyt. Kaikkein simppeleintä on kyllä hommata joku halpa DVD-soitin jolla pystyy toistamaan leffoja esim. muistitikulta suoraan, eli usb tarttee olla. Ei tarvitse noita muuntohommia. Tuollaisen laitteenkin valintaan löytyy täältä käyttäjäkokemuksia roppakaupalla.

5. Noranti

Noranti Regular member

Trophy Points:
    26
    Taidetaan puhua vähän eri asiasta. Tekstien liittäminenhän ei ole ongelma. Itse ymmärsin alkuperäisen kysymyksen tähtääävän siihen, että alkuperäinen .avi muunnettaisiin sellaiseen dvd-muotoon (mpeg2:ksi) joka pyörii jokaisessa dvd-soittimessa (ilman divx-tukeakin) ). Ainakaan Nero6:ni ei tuota tee kertomallasi hyvällä niksilläkään. USB:n näppäryydestä samaa mieltä.

Share This Page