miten saan divx muodossa olevaan leffaan poltettua tekstit ku se pitäs muuttaa viel sit dvd muotoo vai tuleeks ne siin muuntamises jo kiinteeksi divx+tekstit => dvd missä on tekstit kiinteenä
NERO hoitaa homman --> luo oma dvd-elokuvasi, leffa ja tekstit samassa kansiossa saman nimisinä niin tulee kiinteet tekstit.
Kuis/millä Nerolla? Itse joudun ainakin muuttaman ensin .avin vaikka ConvertXToDVD:llä videomuotoon (josssiis eiolis divx-dvdsoitinta)
Minulla NERO 7 (en nyt muista mikä versio, kun en ole omalla koneellani) käytössä, mutta ei sillä versiolla lienen niin väliä. Olen poltellut leffoja vaikka mistä formaateista DVD-muotoon. Koneen tiedostoista pitää poistaa yksi: Poistamalla \program files\common files\ahead\dsfilter\NeVideo.ax alkaa tekstit tarttumaan leffaan. Kyllä täältä (afterdawn) keskusteluista löytyy ohjeita vaikka kuin, kun jaksaa vaan hakea. En ole itsekään mikään Pro atk-hommissa, mutta täältä on apu yleensä löytynyt. Kaikkein simppeleintä on kyllä hommata joku halpa DVD-soitin jolla pystyy toistamaan leffoja esim. muistitikulta suoraan, eli usb tarttee olla. Ei tarvitse noita muuntohommia. Tuollaisen laitteenkin valintaan löytyy täältä käyttäjäkokemuksia roppakaupalla.
Taidetaan puhua vähän eri asiasta. Tekstien liittäminenhän ei ole ongelma. Itse ymmärsin alkuperäisen kysymyksen tähtääävän siihen, että alkuperäinen .avi muunnettaisiin sellaiseen dvd-muotoon (mpeg2:ksi) joka pyörii jokaisessa dvd-soittimessa (ilman divx-tukeakin) ). Ainakaan Nero6:ni ei tuota tee kertomallasi hyvällä niksilläkään. USB:n näppäryydestä samaa mieltä.