Olen kaksi (2) päivää raapinut päätä ja testannut, testannut, testannut ja aina vaan testannut, miten muutan tekstityksen fontti kokoa pienemmäksi. Olen yrittänyt tehdä sitä Project X -ohjelman kanssa, mutta vaikka siellä yhdessä kohtaa yrittää muuttaa kokoa pienemmäksi, niin se vaan on ja pysyy sellaisena kuin on. Huomasin käyttäessäni DVD Author Gui -ohjelmaa, että sillä voi muuttaa fontin kokoa pienemmäksi vain jos tekstitys tiedoston päätteenä on SRT. SUP-päätteisiä tekstitys tiedostoja se ei pysty muuttamaan, kun se ei näytä Subtitle Options valikkoa, josta voi muuttaa fontin kokoa. Katso opasta, jossa on kerrottu miten tekstityksen kokoa voi muuttaa: http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/dvd_authorointi_page_4.cfm Nyt haluaisin saada tietää miten Project X -ohjelmalla voi muuttaa tekstityksen fontin pienemmäksi tai miten saan samalla ohjelmalla ulos SRT-päätteisiä tekstitys tiedostoja jotta ne voi avata DVD Author Gui -ohjelmalla. Epäilyttää koko Project X -ohjelma. Se näyttää osaavan vain yhden asian: REC-tiedostojen avaamisen ja purkamisen helpommin käsiteltävään muotoon toista ohjelmaa varten. Näin minä ajattelen, mutta jos ajattelen väärin, kertokoon miten Project X -ohjelman SAA TOIMIMAAN haluamallaan tavalla? Kiitokset etukäteen, sillä nyt on apu todella tarpeen. Digi-boxissa odottaa yli 300:n gigan verran elokuvia DVD:lle poltettavaksi. DVD on Topfield TF 500 PVRc. Soon moro.
Mitäs epäilyttävää siinä on? Olet todennut asian aivan oikein ja se on tarkoitettu juuri tähän. Ei pelkästään .rec vaan yleisesti DVB-tiedostojen käsittelyyn. Agent_007 on kirjoittanut hyvän oppaan (kiitos hänelle) tänne Afterdawnin sivuille. Löydät ohjeet sieltä.