Oisko jollain tiedossa että millä sais selvitettyy tekstitys tiedoston Fps:sän auttais jatko käsittelyy ei tarttis arpoo. Noi konvertointi softat kun ei näy tunnistavan sitä itse niin se pitää syöttää niille.
Jos sä käsittelet subeja ni sulla on varmaan kohde leffakin josta voit sitten ladata konvertointi softaan fps:n.
Siis olen käyttänyt SubTitleFPSConverter ohjelmaa ja siihen pitäis määrittää lähdetiedoston Fsp ja sitä nyt yritän että millä sen sais selville. Sillä olen onnistunut konvertoimaan kun vaan koittaa eri vaihtoehdot läpi. Avista saa kyllä sen selville mitä ollaan tekemässä.
Mitä oot tekemässä niille subeille? oon ite pelaillu noitten subien kanssa aika paljon ja suomennellu muutamii leffoja ja ajastellu ja muutellu 1cd-->2cd ja toisin päin, ja vaikka mitä ja oon tullu toimeen timeadjusterilla ja subtitle workshopilla. jos sulla on tarkotus vaan ajastaa leffoihin kohdilleen noita subeja ni minusta on helpoin tapa ajastaa ne uusiks TA:lla kohteeseen ni softa laittaa fps:ää myöten kaikki kohdalleen. Mutta nää sä varmaan tiesitkin. tuskin mikään softa osaa tietää tekstitiedostosta millä fps:lle se on ajastettu.