Tekstitykset DIVX soittimeen?????

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Blinks, Oct 21, 2005.

1. Blinks

Blinks Member

Trophy Points:
    11
    Eli mulla on vaikka leffa piip ja siihen tekstitykset, niin miten helvetis mä saankaan tekstitykset näkymään DIVX DVD soittimessa, kun itse en onnistu millään?????? Laitan aina saman nimen tekstityksiin ja elokuviin, mutta silti se ei laita tekstityksii!!!!!

Anteeksi jos tuolla ennen oli tämmöinen kysymys, mut uni painaa päälle ja olin laiska paska tarkistamaan.

2. nrautava

nrautava Guest

3. Blinks

Blinks Member

Trophy Points:
    11
    Oikeestaan... En tiiä minkälaista teksti typpiä se tukee ja olen myös yrittännyt noit avi ja SRT juttuja.

4. nrautava

nrautava Guest

Jos vaikka sanot sen DivX soittimen merkin ja mallin niin katsotaan...

Jos se soitin lukee myls DVD RW levyjä niin koita tekstipäätteitä kuten sub ja txt

5. remes

remes Guest

Hei! Joissakin soittimissa pitää ensin "avata" tekstitys ja sitten vasta elokuva. Jotkut soittimet tulee vain niitä tekstityksiä jotka näkyy "originaali" mediaplayerilla eli ilman kodekkeja, lähinnä siis Sub ja Srt tekstityket. Joissakin taas tekstityksen saa näkyviin ANGLE näppäimellä (vocopro:n DivX soittimissa).. mutta yleisesti ottaen VALITETTAVASTI DivX - Soittimet tukee vain samoja kodekkeja ku Wintoosan Mediaplayer.. toivottavasti tästä nyt oli jotain apua..

Share This Page