tekstitykset elokuvaan xboxilla katsoessa?

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by jallua, Jul 11, 2010.

1. jallua

jallua Member

Trophy Points:
    11
    elikkäs olisi sellainen ongelma että en saa laitettua elokuviin tekstityksiä näkymään xboxilla katsottaessa? tarkoitan nyt avi. muodosta xvid muotoon laitettuna

katselin muita forumeita ja neuvottiin käytäämään AVIAddXSubs nimistä ohjelmaa ja käytinkin mutta tekstitys näkyy elokuvassa kun katson tietokoneelta mutta ei xboxilla katsoessa?

kysymys on aika nopeaa kirjoitettu mutta toivoisin että joku edes tietäisi mitä tehdä!

2. miketso

miketso Regular member

Trophy Points:
    28
    Xboxi ei tue noita xsubs tekstityksiä ja sen takia ne eivät näy. Toimii ainoastaan PS3:lla.

3. pateboe

pateboe Regular member

Trophy Points:
    28
    Jos on vanhempi Xbox kyseessä, niin polta leffat ConvertXtoDvd3:lla vaikka. Muista, että tekstien pitää olla .srt muodossa

4. jallua

jallua Member

Trophy Points:
    11
    xbox 360 on. täytyy sitten koneelta katsella.

5. coocie98

coocie98 Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse olen kiertänyt ongelmaa Tversityllä. Toimii erinomaisesti, jos modeemissasi on NAT. Muussa tapauksessa joudut sallimaan verkon ulkopuolelta tulevat yhteydet ja suojaamaan sen salasanalla Tversitystä (huom. en ole itse testannut). Transkoodauksen voi tarvittaessa pakottaa, jolloin tietokoneesi kodekit tuovat tekstit ruutuun. Laajenna vain Advanced-painikkeesta näkymää kun lisäät videon listaan.

Last edited: Jul 14, 2010

Share This Page