Kuinka saan leffaan esim. suomi subit toimimaan kun katson koneelta esim. avi-tiedostoa tms. Siis jos minulla on erikseen subit ja avi. Pitääkö niiden olla samassa kansiossa tai pitääkö niille tehdä jotain tai olla jokin ohjelma välissä jos katson esim. Media Playerilla... Sorry kun olen tymä
Tästä löytyy muutamia aiheita jo valmiiks mutta... Helpoiten onnistut käyttämällä BsPlayeria. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/musiikinsoitto_ohjelmat/bsplayer.cfm Eli katsot videot tällä ja sen valikosta saa leffaan lisättyä tekstin oli se sit missäpäin konetta tahansa..
Moi Kiitos alkoi toimimaan. Onko sinulla tietoja mistä saisi suomisubeja tai jotain suosikkipaikkoja mistä kannattaa etsiskellä?
Mestat ja tekstit löytyy vaikka googlella. Foorumilla moiseen linkitys on kielletty, jos sääntöihin olet sattunut tutustumaan.
Miten voi olla niin vaikeaa saada niitä googlella etsittyä jos tietää sanan? eihän se nyt hepreaa ole, ja äkkiseltään kun itse katoin niin kyllä niitä todellakin tuntuu olevan. Taih sitten ylläpito on luonut "tekstinkyselybotteja" kiusaamaan meitä.
no ehkä olen sitten dummy...mutta en ainakaan minä googlella löytänyt yhtään järki paikkaa...hain sanoilla suomi sub ja finsub...ja olin sitä kyllä kokeilluit aikaisemmin...mutta kuten sanoin tymä mikä tymä..
Eikai ne tekstityspaikat mitään laittomia ole, mutta säännö on säännöt...Noh, annan pienen vihjeen... eka www sit piste sit tulee semmonen älyttömän suosittu videocodecci ja lopulta suomi enganniks piste org ja sinne vaan ;D
sekä: eka www sit piste sit tulee se toinen älyttömän suosittu videocodecci ja lopulta subs piste com ja sinne vaan ;D
Moi Kiitokset vaan...kyllä niitä löytyi kun vähän kaivoi ja parin jäsenen avustuksella...nyt homma pelittää...