Anteeksi heti alkuun, jos tämä on tyhmä kysymys. Mutta jos ei kysy, jää tyhmäksi. Mulla on -avi.file, johon eri tiedostossa tekstitys. dvd2svcd:ssä on mahdollisuus lisätä tekstitys, kun kääntää tiedostoa avista svcd:ksi. Näin tein ja lokine mukaan kaikki on kunnossa, _SUBBED_ -elokuvatiedoston koko on hieman suurempi kuin ei subbatun, mutta tekstitystä ei näy.... Tässä vielä logista pätkä: -------------------------------------------------------- - 15.1.2004 0:59:20 - Free on drive C: 13267.25 mb - Multiplexing SVCD Subtitles ----------------------------------------------- Muxing Suomi subtitles, CD 1 Executing SubMux. Commandline: "C:\Program Files\DVD2SVCD\WinSubMux\WinSubMux.exe" "C:\Program Files\DVD2SVCD\Movie\bbMPEG_Muxed_File00.mpg" -l "C:\Program Files\DVD2SVCD\Movie\subs\SubLog1.txt" -s0 "C:\Program Files\DVD2SVCD\Movie\subs\fi1-1.sub" "C:\Program Files\DVD2SVCD\Movie\bbMPEG_Muxed_File-subbed00.mpg" Muxing subtitles finished ----------------------------------------------- mitä alottelijan nyt kannattaa tehdä ? pls, help
Taitais tämäkin olla jo FAQ-tavaraa... -Kertoa millä yrittää katsoa svcd:tä. [bold]PC:llä[/bold] -> eipä taida olla softaa joka osaa toistaa svcd-tekstit, ken sellaisen tietää kertokoon sen meille [bold]DVD-soittimella[/bold] -> tässä vähän virikkeitä omaehtoiseen asian selvittelyyn: http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/kopioi_dvd_svcdksi_dvd2svcdlla.cfm ja kohta "Tekstitykset"
Juu, yritän katsoa SVCD:ä mediaplayerillä, jossa on elecardin ajuri tms. Sitten toisena vekottimena mulla on Win DVD, jolla yritän katsoa tuota tiedostoa "bbMPEG_Muxed_File00_SUBBED.MPG" , eikös tuossa pitäisi näkyä tekstit ? Kiitoksia linkistä, menenpä opiskelemaan.
Kiitos, teenpä tuon. Vielä sellainen kysymys, että nyt kun mulla on tuo .avi ja .sub erillisinä (ei siis DVD-levyä, josta tekstit voisi poimia), niin onko koko homma aloitettava dvd2svcd:llä alusta, että permanent -tekstit liitetään osaksi kuvia. Sorry, jos tää menee ihan mettään, lupaan ihan kohta sulkea suuni