Kun yritän katsoa .AVI päätteistä elokuvaa BSPlayer:llä Niin siihen asti menee hyvin kunnes ekat tekstit pitäs pamahtaa ruutuun. Sitten kone ilmoittaa: Peruuttamaton virhe muistipaikassa (blaa blaa). toiminto keskeytetään. Ilman tekstejä näkyy ihan hyvin vaikka koneon vain P3 600mhz + ati rage 128 16mb + 192mb Oisko vinkkejä?
toiset sanoo että Bsplayer näyttää hyvin tekstit ilman Vobsubia, toiset ei...ottaa ny selvää mä käytän Windows Media Player 6.4 versiota ja VobSubia ja JOKAISEEN aviin, divxään, xvidiin jne. TULEE tekstit ..koitappa VobSub ohjelmaa ja media playeriä
asensitko ton VobSub ohjelman? entä onko leffa ja tekstitys samassa kansiossa ja samalla tavalla nimetty esim. elokuvan_nimi.avi ja elokuvan_nimi.sub?
Voi vidu, mulla näkyy KAIKKI muut tekstit dvxg400 muttei tietyt mpg elokuvien tekstit media playerillä, bspplayerillä näkyy tekstit tietokoneella muttei TV:ssä, oon kokeillut vobsubit, ffdsohw ym. Niin eli kokeile sitä dvxg400:taa löytyy täältä softapuolelta.
Mulla näkyy kaikki tekstit divxg400 paitsi vobsubit, mutta ne muunnan normaaleiksi vobsub converterilla tai jollain (vie vähän aikaa, ku joutuu kirjaimet säätämään). Joskus kokeilin tota vobsubii tekstien katsomiseen, mutta joku ristiriita oli, kun äänet ei pysyny kohilla. divg400 on ihan hyvä, mutta se on aika ronkeli, jos on kirjoitusvirheitä tageissa. Sen voi tietysti katso hyvänä asiana, ku alkaa vaan ite korjaamaan niitä. Usein tuo ongelma tulee itsekäännetyissä teksteissä, kun heitetään (-merkkiä {-merkin sijasta. ffdshow on kans ihan hyvä, mutta se ei pystynyt näyttään jotain. vobsubissa piti muistaaksen säätää asetuksista jotain, että ne tekstit alkoi näkymään (enabloida jotain). Playerina mulla on yleensä toi zoomplayer.