olis semmonen ongelma et ku siirän elokuvan televisioon niin tekstitys ei näy tvssä mut tietokoneessa näkyy...mistä tämä johtuu?katson bs playerillä!!!!!huom.toimi aikasemmin mut ei enää!
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564 käys tuolta kattomassa kloonitilan asetuksista ohjeita itse käytän asetusta että tv:ssä ja tietokoneella näkyy täysin sama kuva eli overlay display optionsista same on all
joo käytän samaa kuvaa siinä on jotain muuta häikkää ku toimi ennen.....jos otan teksti tiedoston käyttöön niin tietokoneessa näkyy teksti mut ei tvssä eli sama kuva on oltava jos elokuvakin näkyy!!!!
Mene Bsplayerin asetuksiin. Sieltä kohtaan Tekstitys (Subtitles) ja raksitat kohdan Piirrä tekstitys peittokuvatasolle (Draw subtitles overlay level) Jos ruudussa on jo raksi kokeile ottaa se pois.
Theater modessa ei näy tekstit ellei laita sieltä bsplayerin asetuksista sitä Piirrä tekstitys peittokuvatasolle. same on all modessa näkyy tekstit jos myös tietokoneen näytöllä näkyy. itse en tota peittokuvatasolla piirtämisestä tykkää kun ne teksitykset tulee siihen elokuvan päälle eikä sinne alas mustalle alueelle.
joo toimii ku laittaa raksin tohon peittokuva hommaan mutta tekstit näkyy kuvan päällä....ei saa siirrettyä alas. häiritsee ainaki minua.....
Ja sen mustan alueen näkyminenhän riippuu sitten aivan kokonaan leffasta, tv:n skaalausominaisuuksista yms...
-added option to extend video to defined height (useful for putting subtitles under the movie) tuollainen optio löytyy BSplayer 1.35 ja uudemmista versioista. Media Player Classic:issa sama onnistuu pistämällä video Full Screen tilaan.
minä ainakin käytän kahden näytön tilaa, niin voi samalla katsoa leffaa teeveestä ja tehdä jotakin muuta koneella