tekstitys

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by kämmäri, Sep 10, 2003.

1. kämmäri

kämmäri Member

Trophy Points:
    16
    eli mikä ohjelma tai mikkä ohjelmat ovat parhaimpia tohon tekstityksen liittämiseen leffaan?

2. Michelin

Michelin Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo on ihan makuasia. Itse olen aika pitkälti käyttänyt DivXG400 joka aina avautuu alanurkkaan Mediaplayerin kans. DIVX Subtitle displayer ja VobSub myös ihan ok. Näitä löytyy tosiaan monta.
    Lisukkeeksi vielä Time Adjuster joka on kerrassaan mainio työkalu jos tekstien kans on ajoitusongelmia tai tarvii jakaa tekstin moneen osaan.

3. MikaI

MikaI Member

Trophy Points:
    11
    Itselläni oli se virheilmoitus ongelma Bsplayerissä, joten kokeilin tätä ratkaisua. Eli WMP 9 :ä ja sitten liitin tekstin DivXG400:lla ja homma rokkasi eli teksit tuli näkyviin, mutta nyt sitten ei tule kuvaa töllöön asti...:( Siis windows -kuva näkyy kyllä töllöstä mutta itse elokuva ei näy?
    ööö...voi voi sentään..:(

Bsplayerillä tulee kyllä kuva, mutta mediaplayerillä ei. Näyttöön tulee taas kyllä kuva.
    Vinkkejä?

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Koitappa pistää TV ensisijaiseksi näytöksi ja jos on ATI:n näytönohjain niin theatermode päälle.

5. kämmäri

kämmäri Member

Trophy Points:
    16
    kiitokset vinkeistä taipanpa kokeilla jotain noista !!!

6. MikaI

MikaI Member

Trophy Points:
    11
    Jups...ja johan tuli kuva myös töllöön, kuten neuvoit. Thanks!!
    Mutta saako tämän "ensisijainen" asetuksen säilymään vaikka koneen sammuttaa, sillä nyt joudun joka kerta käydän muuttamassa tämän asetuksen? No eipä se haittaa, mutta olisi helpompaa.

Entä saako kuvan näkymään sitten molemmissa vaiko onko se joko tai systeemi?

Share This Page