Tuo on ihan makuasia. Itse olen aika pitkälti käyttänyt DivXG400 joka aina avautuu alanurkkaan Mediaplayerin kans. DIVX Subtitle displayer ja VobSub myös ihan ok. Näitä löytyy tosiaan monta. Lisukkeeksi vielä Time Adjuster joka on kerrassaan mainio työkalu jos tekstien kans on ajoitusongelmia tai tarvii jakaa tekstin moneen osaan.
Itselläni oli se virheilmoitus ongelma Bsplayerissä, joten kokeilin tätä ratkaisua. Eli WMP 9 :ä ja sitten liitin tekstin DivXG400:lla ja homma rokkasi eli teksit tuli näkyviin, mutta nyt sitten ei tule kuvaa töllöön asti... Siis windows -kuva näkyy kyllä töllöstä mutta itse elokuva ei näy? ööö...voi voi sentään.. Bsplayerillä tulee kyllä kuva, mutta mediaplayerillä ei. Näyttöön tulee taas kyllä kuva. Vinkkejä?
Jups...ja johan tuli kuva myös töllöön, kuten neuvoit. Thanks!! Mutta saako tämän "ensisijainen" asetuksen säilymään vaikka koneen sammuttaa, sillä nyt joudun joka kerta käydän muuttamassa tämän asetuksen? No eipä se haittaa, mutta olisi helpompaa. Entä saako kuvan näkymään sitten molemmissa vaiko onko se joko tai systeemi?