Telekkari+kotiteatteri alta puolentoistatonnin?

Discussion in 'Televisiot' started by LeMuerte, Sep 5, 2006.

1. LeMuerte

LeMuerte Member

Trophy Points:
    16
    Pitäs saada uus telekkari, vanha alkaa levitä. Ilmeisesti täällä tiedetään jonkin verran enemmän näistä hifistelyhommista kuin mitä tämmöinen basistinraato, joten antakaapas tietävät vinkkejä.

Elikäs taulutöllön olis tarkoitus tulla tänne mun opiskelijakoppiin ja sitä olis tarkoitus ainakin aluksi käyttää myös näyttönä tietokonetta käyttäessä. Ja tietenkin sen pitäis olla mahdollisimman hieno ja teräväkuvainen ja iso ja halpa ja pliiplaa. HD-hommeli olis vissiin ihan näppärä olla ainaskin, mutta vaikkapas digi-viritintä en (vielä) tarvitse. Tuommoista Philipsin 32pf3320-mallia olin katsellut ainakin aika edulliseksi vaihtoehdoksi, mutta sitten kun näin sen kaupassa niin aika köhnöltä se kuva kyllä näytti. Parempi kuva oli tuossa 26pf5321-mallissa joka oli ilmeisesti vähän uudempi malli, mutta tuumathan siinä tippuu jo heti, ja hinta on kutakuinkin sama. Jotta mikäs neuvoksi? Hintaa sais paskalootalle olla 800-1200€ ja sillä pitäis pärjäillä nyt sitten ainaskin nää neljän-viiden vuoden opinnot. Kertokaapas jotain vinkkejä ostoon ja että mitäs suosittelette?

Kotiteatterin pitäis sitten olla semmoinen jossa on ainakin usb-liitäntä. Eikä tietenkkään olis pahitteeksi mikäli siinä olis vaikkas tallentava dvd tai kovalevyjutsku tms. Anttilassa oli tuommoinen Philipsin HTS5700-malli neljään sataan ja siinähän nuo ominaisuudet on ainakin. Liekö mistään kotoisin sitten muuten tuo paketti. Tuohon malliin sais ainakin aika kivuttomasti liitettyä vanhan vinyylisoittimeni... En tosiaan ole mikään suuren suuri hifimies, kunhan vehkeillä pystyy kattelemaan leffoja ja ehkä nauhoittelemaan niitä, kuuntelemaan musiikkia niin cd:ltä kuin vinyyliltäkin ja pelleilemään mp3-soittimen kanssa.

Joten antakaapas jotain vinkkejä ostoon ja neuvoja tietämättömälle. Hintaa näille vehkeille saa tulla korkeintaan 1500€, että jos tuohon hintaan saatte minulle vempeleet opastettua niin tattista vain.

2. ISOimage

ISOimage Regular member

Trophy Points:
    26

Share This Page