Miten voisin laittaa semmosen teleporttipisteen mun serverille et ku menee sinne serverille ekan kerran ni sillo menis sen blockin päälle minne se on laitettu. Ja myös sillo ku kuolee ni se menis siihe. Olisin tosi kiitollinen, mutta mul on normi servu mis ei oo plugineita eikä siihe vissiikää saa. Oon tehny sen tai ladannu minecraftin sivuilta ja tehny sillei, mut jos pystyy laittaa semmosen pisteen ni ois hyvä ku pelattais sit mun kamun kaa siel ni löyettäis ain toisemme.
Bukkit softalla /spawn taitaa asettaa spawnin ja sitten bukkit.yml filusta spawn-radius: 0, vakiona se on muistaakseni 15.
Ei varmaan olisi kovin iso homma laittaa sitä serveriä toimimaan bukkitin kautta, moni asia nimittäin ois paljon helpompaa. Esim. kaikkien teleport pisteiden laittaminen ja moni muu hauska asia onnistuu bukkitilla varsin hienosti. Tavallisia teleportpisteitä ei voi normi clientissä edes laittaa, eikä myöskään tuota spawnpointtia. Voihan sen aina tehdä niin, että kuolee ja katsoo mihin ilmesty, niin se on se spawnpoint johon kaikki ensimmäistä kertaa ilmestyvät.
Ei siihen voi laittaa mitä tahansa ip-osoitetta. Ja tousta vaikka ohjeet: http://wiki.bukkit.org/Setting_up_a_server Siihen sitten vain pluginit plugin kansioon.