televisio ei näy monitoriossani

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by ilveja, Aug 17, 2004.

1. ilveja

ilveja Member

Trophy Points:
    11
    Minulla on Hauppaugen WinTv2000 Nicam (pci-fm) ja haluaisin katsoa TV1 ja 2 monitoristani, mutta kun asennus ei onnistu.
    Käyttöjärjestelmäni on XP ja OLEN asentanut ensin wintv-driver.exen. Sitten olen sammuttanut koneen ja kone löytää uuden laitteen ja alkaa asentamaan sitä levykkeeltä (versio5.6), mutta aina homma päättyy samaan, tulee ilmoitus, että laitetta ei ole voitu asentaa, koska DATA ei kelpaa. Laitehallinnassa on tv-kortin kohdalla kysymysmerkki ja teksti on että laite ei toimi (koodi 1 eli kysymyksessä on joku ajurihomma)eikä päivitys onnistu.
    Kokeilin jo, että otin näytönohjaimen pois (Nvidia get force 2), mutta ei.
    Koneeni on 1.8 giganen CompaQ ja olen ollut tukeen yhteydessä, mutta ei löydy ratkaisua.
    Oisko kellään tietoa miten saisin homman pelaamaan

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    jos kone on netissä kiinni niin pistä laitehallinnasta se kortin päällä oikea hiiri ja päivitä ajuri/update driver ja kokeile löytääkö se ajuria netin kautta.

3. ilveja

ilveja Member

Trophy Points:
    11
    Olen kokeillut. Nyt lähetin kortin takas liikkeeseen, koska vika on melkein pakko olla kortissa. Uusi tulee huomenna, niin sit näkee oliko vika kortissa.

Share This Page