Televisiossa huono kuva.

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Malard, Dec 26, 2002.

1. Malard

Malard Member

Trophy Points:
    11
    Seuraa piitkä kirje: Lueskelin juuri vanhoja viestejä ja yritin etsiä vastausta ongelmiini, mutta en saanut niistä paljoa irti. Omistan GF2 MX-400 -merkkisen näytönohjaimen, ja televisioni on uusi LG 21" Näytönohjaimen takana olisi Komposiitti- ja S-videoliitännät. Käsitykseni on että S-Videoliitäntä olisi parempi vaihtoehto joten olen kytkenyt TV:n siihen. Latasin nVidian kotisivuilta uusimman Detonatorin ja hain vielä TVToolsin.
    Laittaessani TVtoolsin päälle ja painamala Tv-Tila nappia. TVtool heittää Television JA Monitorin Resoluution todella pieneksi ja televisiossa on uskomattoman huono kuva. Esim Windowsin Työpöydän ikonit ja teksit on melkoista puuroa, niitä saa katsoa pitkään ennen kuin saa selvää mitä niissä lukee. Leffat ja CS näyttää toistuvan televisiossa hyvin mutta epäselvästi.. Tarkoituksenani olisi katsoa samanaikaisesti Tietokoneen monitoria ja Tv:tä niin että molemmissa näkyisi sama kuva, eli Klooni. Menikö rahani hukkaan kun ostin tarkoituksella television huoneeseeni? Ei ole hyvä jos Monitorin resoluutio on 640x480 ja televisiosta ei saa mitn. selvää.. Ehkä tietokoneen asetuksissa on vikaa...? kerron hiukan TVToolin asetuksista: TV formaatti: PAL Resoluutio on 800x600 Kuvan koko:Koko ruutu Dual-view on päällä. -Kiitos.

2. Adder_78

Adder_78 Guest

no valitettavasti tv:seen tietskasta saatava kuvanlaatu ei ole loistavaa... varsinkaan työpöydästä ei saa millään hyvännäköstä...

paremman kuvan saisi kun siirtäisi VGA->SCART suoraan... semmosen liitimen pystyy väsäämään itse...

Zzzzzzzzz

3. Portsu73

Portsu73 Guest

Mulla itelläni on tvtooli käytössä ja tvssä on ihan hyvä kuva. Koita säädellä Flickerfilteriä.
    poistaa tv;stä kuvan välkynnän. Kyllä mäkin jonkin aikaa jouduin säätelemään, ennen kuin sain hyvät säädöt.
    Ainut ongelma on et heittää tietskan resot 800x600 kun laittaa tv moden päälle.
    Ajan tvseen composiittinä ja omasta mielestä ihan sidettävä kuva.

Share This Page