Minun purkki on Telewellin 510v2. Olen menny purkini asetuksiin ja tehnyt Ohjelmalliseen palvelemineen ohjaukset tcp ja udp kohtiin sille portille jota kätän µTorrentissa. Purkki on bridge tilassa kun katon pika asetulsissa OLen sallinu Windowsin palomuurin ja avastista ottanu p2p estot pois. µtorrent vinee punasta valoo alhaala. Meillä on 8 meganen netti ja oon saanu parhaillaa nopeudeksi jopa 500 Kt/s.Sitten telewellin sivuilla luki: Pitäskö tehä vielä paketti suodattimimeekin ohjaukset tolle µtorrentin portille joka itellä on:49829 NYt tulee jotain 30 kt/S yksittäinen lataus. Mut kun teen ohjaukset purkiin tcp ja UDP niin mitenkä saan ne yhtäaikaa päälle kun en voi laittaa muuta kuin toisen vaaan päälle ? koska siinä ei voi muuta kuin laittaa raksin yhteen kohtaa? KIitos Jo etukäteeen. =)
itsellä on sama modeemi, mutta versio v3. Eikö se valikko anna sulle mahdollisuutta valita both. Ettei tarvisi erikseen niitä valita....
Onko toi utorrent muuten ohjelmana minkälainen? Itse olen käytellyt vain dc:tä ja emulea. Kannattaisko kyseistä ohjelmaa koittaa?
Tsekkaapa toi mun ketju, jos siellä olis joku juttu mikä jeesaa sua. Ainakin tosta bridged jutusta on jotain mainintaa.... http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/509499
Nyt tulee kymmenen viestiä putkeen...=) Potkaise windowssin palomuuri pois käytöstä. Se on täys susi. Esim. zone alarm ajaa asiansa paljon paremmin.....
Lähti windowsin palomuuri.Asensin zone alarmin vaikuttaa paljon yksinkertesemmalta ja paremmalta tai sain µtorrentilla esto paskaa pois vähän tuntu nopeenmalta. Sit toi µtorrent nii en ole ohjelmaa vaihtamassa muut asetukset on kunnossa paitsi ei yhdistä ite oon kanssa bit cometia käyttäny ja sillä suoritus käytttö paljon suurempi ja muuta. Tyytyväinen µtorrentin käyttäjä.