Telewell EA-501 ja portit

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by miihkali1, Aug 31, 2006.

1. miihkali1

miihkali1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Nyt olis kiire, jos joku vois auttaa. Olen tottunut konffaamaan ja muutenkin toimimaan D-LINKin purkin kanssa. Nyt se piiputti ja uutta odottaessa joudun käyttämään Telewell EA-501 purkkia. Olen lukenut foorumia ja kokeillut ohjeita joilla saisin portit hubilleni auki. Nyt noin 100teran priva hubi kuolee, ku joudun pitämään sitä kiinni. Voisiko joku ystävällinen kertoa kuinka Telewellin portit avataan. Toinen vaihto-ehto olisi ottaa koko rautamuuri pois käytöstä, mutta olen senverran vainoharhainen, että pidän sekä softa-, että rauta-muuria. Tietty poistan välillä softan, jos tuntuu. että se hidastaa latailua :) Kiitos etukäteen, jos joku vaivautuu vastaamaan... Tuo TELEHELL kyllä katoaa, kun saan D-LINKin uuden takuusta. Ei edes WLANia tuossa, mutta ilmainenhan se olikin :)

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. miihkali1

miihkali1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu, kiitti. Minä kävin noilla sivuilla jo aiemmin ja tein kuten pitää(kai?) Avasin hubin portit, jotka softassakin. Ei vain ottanut lähteäkseen verkkoon... Eikö tuossa purkissa ole TCP/UDP-prttien määritystä erikseen. Onko IP:ksi laitettava oma vai lähiverkon IP. Kokeilin molempia. D-link oli niin erilainen konffata, niin oppi sen sielun-elämän. kyseessä on purkin eka versio. Mä koitan taistella, mutta jos joku paininut samoissa ongelmissa, niin tipsejä? Kiitos. Vai eikö ton purkin NAT valvo liikennettä kuin toisseen suuntaa...???

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    NAT estää vain sisäänpäin tulevan liikenteen. Tuohon Telewellin IP Address kohtaan tulee se LAN IP, eli ei julkinen IP osoite.

Share This Page