telewell ea200 ja azureus

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by prozell, Nov 25, 2004.

1. prozell

prozell Member

Trophy Points:
    16
    miten saan toimimaan azereuksen kun mulla on telewell ea200 ulkonen laajakaista modeemi antakaa tyhmälle helpot ohjeet .. ja palomuuria ei kai oo ollenkaan

2. Betrayed

Betrayed Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Elikkä mee selaimella sinne asetuksiin ja etsi sieltä virtual server kohtaa, opettele ulkoa oman koneesi sisäverkon ip eli 192.168.0.XXX tms. Virtual server kohassa lisää sinne kaks sääntöö kaikkiin porttikohtiin joku tietty portti ja ip-kohtaan sisäverkon ip:si

3. Pibu

Pibu Member

Trophy Points:
    11
    Koska en tajua IP osoitteista mitään niin mistä tuon sisäverkon IPn saa? Ainut IP jonka koneestani tiedän on IP joka toimii kun olen yhdistettynä nettiin koska se haetaan automaattisesti, 80.223.xx.xxx. Ja mikä se toinen portti on? Jos toinen on 6881 niin mikä se toinen on?

Last edited: Nov 27, 2004
  4. MaxPaine

MaxPaine Guest

"sisäverkon" ip:n näkee telewell adsl-modeemin ohjauspaneelista, johon pääset selaimella modeemin ohjekirjan mukaisesti. ohjeet löytyy myös easytelin sivuilta.

5. Pibu

Pibu Member

Trophy Points:
    11
    No mie menin sinne ohjauspaneelin ja virtual server kohtaan laitoin porteiks 6881-6889 ja IPksi sen modeemin LAN IPn eli 192.168.0.xxx. Mutta Azureus yhä valittaa NAT ongelmaa. Palomuuri ohjelmastani en tiedä, olen kyllä antanut Azureukselle täydet kulkuluvat Norttonilla

Share This Page