Telewell EA400 dc++ aktiiviseksi?

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by mik_u2, Mar 20, 2004.

1. mik_u2

mik_u2 Member

Trophy Points:
    16
    Itselläni on XP käyttis ja dna:n laajakaista 1mb/512kb. Modeemi on Telewell EA400. Miten saisin itseni aktiiviseksi dc++:ssa?Minulla on Norton internet security palomuuri ja mitään säätöjä en modeemin suhteen ole tehnyt. Saisinko tosi aloittelijalle suunnatut ohjeet miten toimia.

2. download

download Active member

Trophy Points:
    66
    katsoppa tuolta toiselta p2p keskustelualueelta. olen kirjoittanut sinne ohjeet. ja tuolla etsi viestejä toiminnolla se ois löytyny.

3. mik_u2

mik_u2 Member

Trophy Points:
    16
    olinkin katsonut ne ohjeet jo etukäteen..mutta kun en tajua niitä ensimmäisestä rivistä lähtien jossa puhutaan manuaalisesta ip-osoitteesta...ja missä tollainen joku virtual serverikin oikein on?olis tosi kiva jos saisi vielä vähän selkeämmät ohjeet noista aikaisemmista.kiitos etukäteen.

4. download

download Active member

Trophy Points:
    66
    purkin mukana tuli ohjekirja jossa neuvotaan miten purkkiin otetaan yhteys. en viitsi kirjoittaa purkin ohjekirjaa tänne foorumiin kun se kuitenkin on kaikilla. sulla on asetuksissa ip:n määritys automaattinen se pitää laittaa manuaaliseksi ja laittaa siihen se osoite mikä siellä p2p ohjeissa on neuvottu. ja muista proxy server pois päältä. käy ensin siellä purkissa ja tutustu siihen ja sitten harkitse sitä muurin puhkomista.

5. mik_u2

mik_u2 Member

Trophy Points:
    16
    yritin tehdä sen ohjekirjan mukaan..mutta sen jälkeen ei toiminut koko netti.en vain ehkä ymmärtänyt ihan kaikkea muutan päätänpä nyt kysellä täältä vielä..tälläisen ohjeen löysin toiselta sivustolta: " manuaalinen ip 192.168.0.10->yhteis purkkiin->192.168.0.254->firewall->servive group. tähän nimeät portin esim:dc++tcp1 ja port 411 add. toinen dc++tcp2 ja port 412 ja add. sitten samat udp porteille eli udp1 port411 ja udp2 port412. siis yhteensä 4 lisäystä. sitten virtual server: 3 porttia joihin kaikkiin sama 411-411-411 + oma sisäinen ip 192.168.x.xxx add/lisää. toinen 412-412-412 + oma sisäinen ip add/lisää ja tämän jälkeen save/reboot. kun adsl valo lakkaa vilkkumasta sammuta purkki minuutiksi irroittamalla virtajohto (telewellin ohje).hae automaatti ip ja tarkista että se on varmasti sama kuin virtual serveriin kirjoitettu.seuraavaksi dc++->valitse active->oma ulkoinen ip(näytetään joillakin hubeilla)ja port 411. poistu ohjelmasta ja avaa uudelleen niin pitäisi toimia. palveluntarjoaja kyseisessä sonera mutta luulen että toimii muillakin. palautetta kiitos " .... pitäiskö se ton avulla toimia.. tarvii kai hakea ensin se palomuuri www.easytel.fi:stä? mulla on kyllä se norton jo. jos jaksat auttaa niin suuri kiitos.olisi hyvä saada se dc++ aktiiviseksi. ja sit simppelit ohjeet :)

6. download

download Active member

Trophy Points:
    66
    joo muuten muuten oikein mutta tarvit vain 411 portin auki. 412 ei ole välttämätön. ja tosiaan tarvit sen palomuurin ja siihen service groupiin avaat tuon portin 411 udp ja tcp. ja purkissa käyntiä vaadin sen vuoksi että ymmärrät miten sinne mennään. nuo ohjeet on minun laatimat. kun olet saanut palomuurin asennettua voin laittaa sulle privaviestinä numeron niin soitat mulle ja opastan homman. siinä ei mene kauan

Share This Page