Telewell EA500 NAT:in poisto

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by SLan, May 18, 2006.

1. SLan

SLan Member

Trophy Points:
    16
    Elikkäs miten tuon NATin saisi pois niin että toimii netti hyvin ja lan myös veljen ja minun välillä? Olen yrittänyt etsiä vastausta mutta en ole löytänyt. Mulla on saunalahden 2/1 ja Telewell EA500.

Mulla menee nettiselain jumiin kun on esim. torrentti päällä, voisiko se liittyä NATtiin? Ja mulla katkeaa netti n. kerran päivässä mutta siihen auttaa boksin boottaus.

Auttaisiko jos ostaisin esim. Zyxelin 660H boksin?

2. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Jo pelkästään lähiverkkoa varten suosittelen pitämään NAT:in päällä. Helpottaa asioita huomattavasti.

NAT:illa ei tuon asian kanssa ole mitään tekemistä. Firmwaren voisit kokeilla päivittää siihen modeemiin. Se voi auttaa.

http://www.telewell.fi/paivitykset/tw_ea500/tw_ea500_paivtys.htm (REITITTÄVÄ BIOS)

3. SLan

SLan Member

Trophy Points:
    16
    Ei auttanu tuokaan, mulla tais olla jo tuo versio mutta asensin uudelleen ja konffisin asetukset niin kuin saunalahden sivuilla sanotaan. Oisko jotain toista syytä siihen? Tai olisiko jotain syytä sille miksi netti katkeaa väh. kerran päivässä ja boksin boottaus auttaa? Molempiin haluaisin vastaukset jos mahdollista. Korjaisiko Zyxel 660H ongelmat? Boksissa se vika täytyy olla koska kaverilla Zyxelin boksi mutta sama netti ja kaikki toimii... Eli varmaan boksia pitäis konffia mutta mitä sieltä?

4. Bomcola

Bomcola Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos veikkaat että boxissa vikaan niin kannatta kokeilla toisella boksilla.

Share This Page