Telewell EA501 ja verkkokortti ongelma...

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by PETE11, Aug 16, 2010.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Joined:
    Oct 22, 2006
    Messages:
    789
    Likes Received:
    8
    Trophy Points:
    28
    Tulipa muutettua asuntoa ja jouduin hommaamaan tällaisen Telewell EA501 modeemin jossa on palomuuri matkassa.Heti sain tämän toimimaan.Kysymys kuuluu:Tarviiko tässä koskea tai muuttaa mitään asetuksia???Itselläni on tuo uTorrent ohjelma.Tämä sanoo,että portti ei ole avoinna.Miten tämä korjataan.Muutenkin nuo asetukset kiinostavat.Varsinkin kaistankäyttö ja yhteydet asetukset...

    Toinen asia tai ongelma on tämän muuton seurauksena en enää löydä verkkokorttia jonka olen lisännyt tuonne palvelimeen.En saa sitä esille.Nyt olen joutunut kytkemään kaapelin emolevyssä olevaan korttiin,jolla saan tämän yhteyden aikaan..Olen yrittänyt ohjauspaneelissa olevaan lisää laite tuoda esille tätä korttia,mutta turhaan....

    Pitääkö tämän modeemin lisäämisen seurauksena tehdä mitään muutoksia biosin asetuksiin..Sama koskee tuota verkkokorttia,jotta saisin sen esille...

    Nettinopeus on nyt 24/1

    Toivon mukaan pystytte auttamaan tai avustamaan...
     
    Last edited: Aug 16, 2010
  2. jkstone

    jkstone Guest

  3. PETE11

    PETE11 Regular member

    Joined:
    Oct 22, 2006
    Messages:
    789
    Likes Received:
    8
    Trophy Points:
    28
    kiitos olen saanut sen asian kuntoon mutta tämä on vielä vaikeutena...

    Onko tietoa miten tuo onnistuu sillattuun tilaan laittaa tuo modeemi.Onko muutakin kuin porttia vaihtaa? Kokeilin näin ja en löytänyt enää koko asetus sivua.Niinpä palasin kiltisti vanhaan reitittävään tilaan...

    Tuossa linkissä tuokin ohje oli...sorry
     
    Last edited: Aug 25, 2010

Share This Page